محمد زاده رحمانی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بافق با اشاره به نزدیک بودن ایام الله دهه فجر بر لزوم توجه و دقت نظر در محتوای برنامه های اجرایی در این ایام جهت جلوگیری از هنجارشکنی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛نشست شورای فرهنگ عمومی با محوریت نخبه پروری و توجه به سرمایه های اجتماعی با حضور امام جمعه و فرماندار بافق و  جمعی از مسوولان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

امام جمعه بافق در این نشست با اشاره به اهمیت مسائل فرهنگی در جامعه گفت:دیدگاه های افراد نسبت به مسائل فرهنگی متفاوت است و باید به گونه عمل شود که این نفاوت دیدگاه ها موجب اختلاف در جامعه نشود.

حجت الاسلام و المسلمین سید جواد سلیمانی افزود: باید پیگیری شود که محیط های اداری و دانشگاه ها افرادی حضور پیدا کنند که صاحب فکر و ابتکار در حوزه فرهنگ باشند و بتوانند در زمینه فرهنگ سازی جامعه گام های موثری بردارند.

امام جمعه بافق همچنین در پایان از زحمات فرماندار بافق تشکر کرد و زاده رحمانی را فرمانداری مدیر،  كاربلد و داراي مناعت طبع بر شمرد.

 فرماندار بافق نیز در این نشست با اشاره به اهمیت بحث نیرو پروری در شهرستان بافق به ویژه در حوزه فرهنگ گفت: در اين راستا پيگيري هاي لازم صورت گرفته تا زمينه ورود دو کارشناس به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فراهم شود.

محمد زاده رحمانی افزود: بحث نیرو پروری و پرورش نیروی کار آمد یکی از اولویت های مهم شهرستان در حوزه مسائل اجتماعی است و باید مورد توجه همگان واقع شود.

وی با بیان اینکه در خصوص اعتبارات در حوزه های مختلف شهرستان در سال 97 باید پیگیری های موثرتری صورت بگیرد، يادآور شد در زمينه فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز احتياج به يك جهش در ميزان اعتبارات همانند ميراث فرهنگي لازم است.

فرماندار بافق همچنین در پایان با اشاره به قرار گیری در آستانه دهه فجر تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص اعطای مجوز به برنامه های اجرایی در این دهه، تئاترها و... دقت و در تائید محتوا کار کند تا از هنجار شکنی جلوگیری شود.

لزوم انعقاد تفاهم نامه در خصوص خانه هنرمندان بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری بافق و افتتاح ان در دهه فجر از دیگر مباحثی بود که زاده رحمانی به آن اشاره کرد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا