دومین نشست کارشناسی بررسی تفاهم‌نامه‌های تکاپو با حضور نمایندگان استانداری؛ ارتباطات و فناوری اطلاعات؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پارک علم و فناوری یزد، نظام صنفی رایانه‌ای استان، کارگزار اشتغال استان و شماری از مدیران شرکت‌های یزدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در این نشست مدیران شرکت‌های طرف تفاهم، با ارائه گزارش پیشرفت پروژه‌ها و دستاوردهای به‌دست‌آمده، به بیان مشکلات و موانع اجرای برخی پروژه‌ها پرداختند.
عدم همکاری برخی از دستگاه‌ها در تأمین زیرساخت‌های فنی موردنیاز پروژه‌ها، مشکلات بیمه و متناسب نبودن قوانین با مدل‌های کسب‌وکارهای نوین، عدم وصول مطالبات مالی شرکت‌ها از دولت، و کمبود نیروی کار ماهر و متخصص برای جذب و به‌کارگیری در پروژه‌ها، جزو مشکلاتی بود که از سوی شرکت ها بیان شدند و مقرر شد با برگزاری جلسه‌های اختصاصی با حضور مدیران ارشد دولتی پیگیری و چاره‌اندیشی شوند.
اجرای طرح ملی توسعه کسب‌وکار و اشتغال پایدار (تکاپو) در استان یزد، در مراسمی در روز 18 فروردین 1396، با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استاندار یزد و سایر مقامات ملی و استانی، با امضای 26 تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و سایر بخش‌های دولتی و خصوصی در سطح ملی و استانی آغاز شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا