معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورپیامی صادر نمود .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد :دکتر سلیمان پاک سرشت معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به ششمین دوره مسابقات قرآن کریم کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورپیامی صادر نمودند  .متن پیام به این شرح است:

 « إِنَّ هَذَا الْقُرْآنَ يَهْدِي لِلَّتِي هِيَ أَقْوَمُ وَ يُبَشِّرُ الْمُؤْمِنِينَ »

  بشریت امروز بیش از هر زمان دیگری محتاج به قرآن است. گنج ارزشمندی که جسم و روح در سایه­اش آرامش خاطر می­جوید و هدایت راستین زندگی حقیقی را می­یابد.

نگاه مومنانه خداجویان بر سبیل وحی و کلام الهی، روشنگر مسیر رستگاری در تلاطم ضلالت­ها و گمراهی‌‌های فکری و فلسفی در همیشه تاریخ بوده است. تاکیدات پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد صلی الله و علیه و آله برتاسی به گوهر گرانبهای قرآن، راهبرد کلام ختمی مرتبت برای سعادت بشر و زندگی سعادتمندانه در بین امت اسلامی به شمار می‌آید.

پیامبر رحمت، قرآن را منشور وحدت می­داند و بینش قرآنی دوستی­ها و محبت­ها را تقویت می‌کند و کینه و دشمنی را از بین می‌برد. بدون شک قرآن عامل اصلی اتحاد و همبستگی امت اسلامی و ضامن بقای آن است.

توجه روزافزون آحاد جامعه به این نعمت الهی موجب صیانت از هویت دینی و مشترکات، ایجاد طراوت و روحیه معنوی، تقویت خودباوری و رشد و کمال انسانی می گردد.

برپایی ششمین دوره این مسابقات را در استان قم، مهد عشق و ارادت به ساحت مقدس خاندان نبوت و سرچشمه زایش انقلاب شکوهمند اسلامی را  به فال نیک گرفته و امید آن دارم که در دفتر ششم این منظومه وحی، که در آن خطه آسمانی گشوده می‌شود، شاهد تحولات کیفی و کمی نوینی برای تحکیم، تقویت و اعتلای فعالیت‌های قرآنی سازمان باشیم.

 امیدوارم تمسک به قرآن کریم همچنان چراغ راه مهارت آموزان، مربیان و خانواده بزرگ آموزش فنی و حرفه­ای باشد. درود خالصانه خود را به کلیه عوامل اجرایی و شرکت کنندگان در این رقابت­ها اعلام کرده و توفیق روزافزون همگان را از خداوند منان برای ایشان مسئلت دارم.

  سلیمان پاک­سرشت

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا