باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزدمراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید بهاباد برگزار شد

باحضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداریزدمراسم تکریم و معارفه فرماندار جدید بهاباد برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه فرماندار بهاباد با حضور طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، حیدری مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، ترحمی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارزاستان، حجة الاسلام بشکانی امام جمعه بهاباد، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، بخشداران مرکزی و آسفیچ، رؤسای ادارات و نهادهای شهرستان، شورای اسلامی شهر بهاباد و رؤسای شوراهای اسلامی روستاها، دهیاران، جمعی از مدیران کارخانجات، شرکت ها، روحانیون، فرهنگیان، معتمدین و اقشار مختلف مردم در محل سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهاباد برگزار شد.

در این مراسم از زحمات و خدمات ارزشمند چهارساله جناب آقای "عباس اقبال" در دولت تدبیر و امید تجلیل و جناب آقای "محمدمهدی خانی زاده" به عنوان فرماندار بهاباد معرفی شد.

مهندس محمدمهدی خانی زاده در سال 1359 در بهاباد متولد و تا مقطع دیپلم در شهر بهاباد تحصیل کرد،مدرک کارشناسی وی مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت ایران و دارای مدرک فوق لیسانس سازه های دریایی می باشد و از سال 1383 تا 1392 به عنوان مدیر فنی پروژه حوضچه های خشک بندرعباس مشغول به فعالیت بود.

وی در حال حاضر جوانترین فرماندار استان می باشد که از آذرماه 1392 سمت شهردار بهاباد را عهده دار بود و در تاریخ 9 بهمن 1396 طی حکمی از سوی وزیر کشور، به عنوان فرماندار بهاباد منصوب گردید.

انتهای پیام/

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا