صدا و سیمای مرکز یزد در بخش های مختلف انعکاس دهنده همبستگی مردم دارالعباده د رجشن پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش روابط عمومی صداوسیمای مرکز یزد  " معاونت صدای مرکز یزد با ویژه برنامه "روز پیروزی" از ساعت 8:30 تا 11:30در استودیوی صدای مرکز یزد بطور زنده با تهیه کنندگی حمیدرضا امیری و اجرای : سعید طالبی پور و الهه دهقان پور با محوریت موضوعی برنامه که پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد با بخشهای مانند : ارتباط با خبرنگاران در مناطق مختلف استان , اطلاع رسانی پیام فرمانداران شهرستانها به مناسبت 22 بهمن , پخش سرودهای انقلابی و حماسی , پخش پیام ائمه جمعه برای دعوت از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن . ارتباط با گزارشگران سطح شهر و انعکاس حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن , همچنین گروهی دیگر از همکاران صدا در سطح شهر به تهیه کنندگی : حمید طلایی , اجرای علی دهقان پور و محبوبه زارعیان و گزارش : محمد حسین آقایی و زهرا دهقانیزاده به بازتاب حضور پر شور مردم در مسیر های راهپیمایی 22 بهمن پرداخت .

معاونت سیمای مرکز یزد نیز با ویژه برنامه " شور همبستگی " در روز 22 بهمن به تهیه کنندگی : محمودفتوحی و اجرای : محسن فلاح و سامان ارس خان از ساعت 7:30 تا پایان مراسم راهپیمایی به روی آنتن شبکه تابان رفت . این برنامه با گروه های مختلف تصویری به انعکاس حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن از مسیرهای راهپیمایی از میدان آزادی .میدان شهید بهشتی . خیابان امام خمینی (ره ) . چهار راه شهداء . حسینیه امیرچخماق می پردازد.از بخشهای برنامه " شور همبستگی " می توان به : حضور کارشناس علوم سیاسی در برنامه , گروه سرود زنده , خواننده حماسی , وله های تصویری , سرودهای ویژه انقلابی , ارتباط با فرمانداران شهرستانها و گزارشگران سطح شهر اشاره کرد .

معاونت خبر مرکز یزد هم با 10 گروه خبری در نقاط مختلف شهر و بیش از 40 خبرنگار صدا و سیمای مرکز حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از شهر ها , روستاها و بخش ها به سمع و نظر مخاطبان رسانه ملی رساند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا