مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان در هفتمین رویداد ملی استارتاپ دمو شهر هوشمندگفت: شرکت‌های دانش‌بنیان باید به سمت آینده فروشی بروند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، محمدرضا رضائی نژاد اظهار داشت: ما در ترازهای مالی شرکت‌ها باید به جای دارایی، سرمایه را قرار دهیم.
وی ادامه داد: الان دوران آن گذشته که بگوییم در یک کارخانه یا صنعت چقدر دارایی ثابت و ملک داریم بلکه الان ارزش یک کار به سودآوری است که در آینده ایجاد می‌کند.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد خاطرنشان کرد: شرکت‌ها، گروه‌ها، تفکرات، افرادی که می‌خواهند ادعا کنند که در آینده چه اتفاقی می‌افتد، الان جایگاه بسیار بالایی دارند.
رضائی‌نژاد بیان کرد: برای آنکه وضعیت خوبی داشته باشیم، دارایی ثابت ما هم باید همان میزان سرمایه‌گذاری باشد و ارزشگذاری که برای شرکت‌ها و صنایع انجام می‌شود بر این اساس باشد.
وی ادامه داد: دارایی آن چیزی است که مفید نیست و ارزش افزوده‌ای هم برای فعالیت ما ایجاد نمی‌کند ولی سرمایه در مقابل دارایی قرار دارد و هم ارزش افزوده برای ما به دنبال دارد و هم مفید به حساب می‌آید.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد عنوان کرد: اگر بخواهیم موفقیت داشته باشیم باید هیچ اتکا و وابستگی به دولت نداشته باشیم، وابستگی به دولت کارایی که لازم است فعالیت‌های ما داشته باشد را می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه پایه و اساس باید به بخش غیردولتی گذاشته شود تصریح کرد: اگر خواسته باشیم به پیشرفت کشور دست پیدا کنیم باید زمینه‌ای فراهم شود که بخش خصوصی و غیردولتی را تقویت کنیم.
رضائی نژاد افزود: حتی اگر قرار است سرمایه‌گذار خارجی بیاوریم، این سرمایه‌گذار با بخش غیردولتی قوی باید شراکت کند، سرمایه‌گذاری خارجی نمی‌تواند با بخش دولتی انجام شود.
مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان کویر یزد خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم در آینده به موفقیت دست پیدا کنیم باید به سرمایه گذار اثبات کنیم و برای اثبات هر چیزی هم لازم است که به خودمان ایمان داشته باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا