دکتر حمید پورمیرزایی اعلام کرد: در راستای تحقق شعار سال 96 اداره کل دامپزشکی استان یزد جلسه آموزشی با عنوان پرورش گوساله به روش نوین در محل سالن شهید بهشتی سازمان جهاد کشاورزی با حضور آقای دکتر محبی استاد دانشگاه شیراز تشکیل شد. در این دوره بیش از 70 نفر از دامداران و همکاران بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی استان یزد حضور داشتند.

دکتر حمید پورمیرزایی اعلام کرد: در راستای تحقق شعار سال 96 اداره کل دامپزشکی استان یزد جلسه آموزشی با عنوان پرورش گوساله به روش نوین در محل سالن شهید بهشتی سازمان جهاد کشاورزی با حضور آقای دکتر محبی استاد دانشگاه شیراز تشکیل شد. در این دوره  بیش از 70 نفر از دامداران و همکاران بخش خصوصی و دولتی دامپزشکی استان یزد حضور داشتند.

این مقام مسئول در ادامه افزود: با هدف ارتقاء بهداشت در گاوداری ها، همچنین کاهش تلفات و بالا بردن راندمان تولید واحدهای پرورش گاو، دوره آموزشی پرورش گوساله به روش نوین در استان یزد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور اساتید دانشگاه در کلاس های آموزشی دامپزشکی تصریح کرد: خوشبختانه با همكاري خوب اتحاديه تعاوني دامداران و تلاش اداره کل دامپزشکی استان یزد در قالب تفاهمنامه فيمابين، اينگونه دوره هاي آموزشي با بهره گیری از اساتید دانشگاه در استان یزد از سال گذشته تداوم یافته است.

پورمیرزایی در پایان اظهار امیدواری کرد با ادامه این روند بتوانیم کمک شایان توجهی به افزایش اطلاعات دامداران و رفع مشکلات آنها در جهت توسعه صنعت دامداری و تأمین بهداشت و امنیت غذایی بنماییم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا