مهریز خبرنگاریزدفردا -اعظم زارع :همایش روز ملی خانواده با حضور مسئولان آموزش و پرورش و جمعی از خانواده های مهریزی در هنرستان دخترانه الزهرا و هنرستان شهید بهشتی این شهرستان برگزار شد.
یکی از مدرسین آموزش خانواده در این همایش با اشاره به اینکه دین مبین اسلام بیشترین تکریم را برای خانواده قرار داده است، نقش والدین در ترویج باورهای دینی در خانواده را به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب اجتماعی تشریح کرد.
"مصطفی منگابادی" افزود: در دین مبین اسلام همواره بر پرهیز از مسایل و عواملی که منجر به بی ثباتی و از هم پاشیدگی نظام خانواده می شود تاکید شده است.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام بیشترین تکریم را برای خانواده قرار داده است، نقش والدین در ترویج باورهای دینی در خانواده را به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب اجتماعی تشریح کرد.
"منگابادی" اظهار داشت: خانواده های مسلمان ایرانی با ایمان به خدا همواره با نقش آفرینی در برابر استعمار و استکبار ایستاده اند و از اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

وی با اشاره به اینکه در سایه آموزه های دینی، استحکام خانواده و تربیت اجتماعی فرزندان برای سازندگی جامعه امری انکار ناپذیر است گفت: موفقیت دانش آموزان مهریزی در کسب رتبه های تک رقمی کنکور و کسب رتبه های برتر در مسابقات علمی و فرهنگی هنری نشان از بنیان محکم خانواده های این شهرستان دارد.
وی تصریح کرد: خانواده های ایرانی با تربیت فرزندان صالح برترین راه های ترقی را به جامعه هدیه می کنند.
یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا