معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار با تأکید بر اهميت جايگاه فعالیت‌های مردم‌نهاد در جامعه بيان كرد: كارآفريني و فعالیت‌های مردم‌نهاد مؤثرترین پشتوانه براي ازدواج جوانان است.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ «علي زيني وند» در مراسم جشن ازدواج و اهداء جهيزيه به زوج‌های جوان استان گفت: ورود مردم و خيران در حوزه تسهيل شرايط و نشر فرهنگ ازدواج امري پسنديده و مؤثر هست كه نيازمند حمايت و قدرداني است.
وي افزود: در اين راستا دولت تدبير و اميد حمایت‌ها و زمینه‌سازی‌های خوبي براي توسعه برنامه‌های اجتماعي و فرهنگي رقم‌زده كه شرايط خوبي براي مديريت آسیب‌های اجتماعي فراهم ساخته است.
معاون هماهنگی امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار ضمن ابراز خرسندي از ورود جوانان خَير و اهل‌دل در اين فعالیت‌ها اظهار داشت: در جامعه‌ای كه گرايش افراد و مردم به برنامه‌های اجتماعي و رويكرد خيري زياد باشد آن جامعه در مسير توسعه‌یافتگی قرار دارد.
زینی وند يادآور شد در كنار مسائل اقتصادي و معيشتي، امروز با پديده آسیب‌های اجتماعي در كشور مواجهیم كه بی‌توجهی به اين امر، ما را از تحقق ساير اهداف نيز دور می‌سازد.
وي در پايان گفت: مهم‌ترین پشتوانه براي جوانان در مسير ازدواج بحث اشتغال، توانمندسازي و كارآفريني است كه بايد تمام تلاش و تدبير خود را در اين حوزه به‌کارگیریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا