سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد تأکید کرد: مسئولین دستگاه‌های مرتبط در بحث حوادث جاده‌ای باید با حضور مؤثر در ایام نوروز، تمام اهتمام خود را در راستای افزایش ایمنی جاده‌ها بکار گیرند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، جلسه کمیته ایمنی و سوانح جاده‌ای استان به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.
سرپرست هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با اشاره به اینکه در سال جاری شاهد حوادثی دل‌خراش و مرگ چندین نفر در یک تصادف بوده‌ایم؛ افزود؛ مسئولین دستگاه‌های مرتبط در بحث حوادث جاده‌ای باید با حضور مؤثر خود در ایام نوروز تمام اهتمام خود را در راستای افزایش ایمنی درراه‌ها بکار گیرند.
«محسن صادقیان» توجه اساسی به سازمان‌دهی دست‌فروشان کنار جاده‌ها را خواستار شد و اظهار داشت: تردد ماشین‌های سنگین حمل مواد معدنی در ایام نوروز در سطح شهرها ممنوع است.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد با توجه به بحث کم‌آبی استان یادآور شد: لازم است در ایام نوروز و در محل‌های استقرار مسافرین فرهنگ‌سازی مناسب درزمینه مصرف بهینه آب صورت گیرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا