استاندار یزد در نشست شورای آموزش‌وپرورش استان که در شهرستان بافق برگزار شد از تشکیل کمیته‌ای برای ارزیابی وضعیت مسکن فرهنگیان در استان خبر داد و عنوان کرد: با تشکیل این کمیته مسئله مسکن فرهنگیان استان بررسی می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استاندار یزد به نقل از روابط عمومی شهرستان بافق؛ یازدهمین نشست شورای آموزش‌وپرورش استان با حضور استاندار یزد، امام‌جمعه بافق، فرماندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجلاس آیت‌الله شیخ محمدتقی بافقی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
استاندار یزد در این نشست با اشاره به اینکه آموزش‌وپرورش در همه ادوار انقلاب، پشتیبان نظام بوده است گفت: ریشه همه تعالی‌ها و توسعه در کشور آموزش‌وپرورش است.
«محمود زمانی قمی» در ادامه به تشریح مباحث مطرح‌شده در رابطه با دستور کار این نشست پرداخت و از تشکیل کمیته‌ای برای ارزیابی وضعیت مسکن فرهنگیان در استان خبر داد و افزود: با تشکیل این کمیته مسئله مسکن فرهنگیان استان بررسی می‌شود.
وی تقویت و اعزام تورهای علمی معلمان نخبه به شهرستان‌ها و مهارت‌آموزی دانش آموزان را از موضوعات ضروری و قابل‌پیگیری از سوی آموزش‌وپرورش استان دانست.
وی تجلیل از استعدادهای برتر، نخبگان علمی کنکور و جشنواره خوارزمی در 24 اسفندماه جاری را یادآور و بیان کرد: این جشنواره با عنوان جشنواره «افتخار 24» به‌منظور برتری استان یزد طی 24 سال متوالی در کنکور سراسری در مرکز استان برگزار می‌شود.
وی به 12 اردیبهشت هم اشاره و خاطرنشان کرد: گرامیداشت روز معلم در سال 97 باید باشکوه و درشان معلمان و بهتر از سال‌های قبل برگزار شود.
زمانی قمی، همچنین شمار گردشگران یزد را با توجه به ثبت جهانی این شهر رو به افزایش خواند و تأکید کرد: در رابطه با اسکان مسافران نوروزی برنامه‌ریزی‌شده و مدارس سطح استان یزد آماده استقرار و اسکان میهمانان در ایام نوروز هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا