زاده رحمانی فرماندار به همراه پورامینی بخشدار مرکزی بافق به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با رییس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ صبح امروز، زاده رحمانی فرماندار به همراه پورامینی بخشدار مرکزی بافق با حضور در اداره بنیاد مسکن شهرستان ضمن دیدار و عرض خسته نباشید به رییس و کارکنان،21 فروردین سالروز تاسیس بنیاد مسکن را به آنان تبریک گفتند.

فرماندار بافق در این دیدار گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکنون توانسته است به روستائیان خدمات شایسته ای ارائه داده و باعث عمران و آبادانی هرچه بیشتر روستاهای کشور شود.

زاده رحمانی افزود: به منظور افزایش میزان خدمات دهی هر چه بیشتر این نهاد به مردم شهرستان سهم اعتبارات این دستگاه را در امسال افزایش خواهیم داد.

در ادامه این دیدار رییس اداره بنیاد مسکن بافق ضمن قدردانی از حضور فرماندار و بخشدار مرکزی به ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در سطح شهر و روستاهای شهرستان پرداخت و گفت: بیش از ۴۲۰ میلیون تومان در قالب اعتبارات ملی و استانی در روستاهای باجگان، قطرم، شادکام، سیدآباد، جزستان و صدر آباد جهت اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت، جدول گذاری و محوطه سازی در سال گذشته تخصیص داده شده است.

علیرضا طالعی افزود: در سال گذشته مقدار بیش از ۶۰۰تن قیر رایگان در قالب طرح مشارکتی و اعتبارات بنیاد مسکن در اختیار دهیاری و شوراهای اسلامی روستاهای باقرآباد ،صدر آباد،مبارکه،کوشک،سیدآباد،گزستان،بشکان،برکوییه و کرمانی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در این زمینه مبلغ ۵۵۰ میلیون تومان اعتبار نیز به منظور آسفالت معابر روستایی قرار داده شد که با نظارت فنی بنیاد مسکن بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع از معابر روستایی آسفالت شد.

رییس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بافق همچنین ساخت و تحویل 8 واحد مسکن شهری در شهرک ولیعصر(عج)، اتمام عملیات اجرایی ساخت مسکن روستایی 22 واحدی روستای مبارکه و تحویل به متقاضیان، آغاز عملیات اجرایی ساخت 17 واحد مسکونی روستایی و تکمیل آن در یک ماه آینده، صدور تعداد 136 فقره سند در سال گذشته را از دیگر اقدامات انجام گرفته در سال 96 عنوان کرد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا