مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در آئين تكريم و معارفه بخشدار گاريزات و کهدوئیه از توابع شهرستان تفت بيان كرد: تصمیم‌گیری‌های اجتماعي و اقتصادي بخشداران مبتني بر شعار سال و ايجاد اميد و نشاط مردمي باشد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، آئين تکریم و معارفه بخشدار گاریزات و کهدوئیه با حضور مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد، فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان و مردم اين منطقه در سالن اجتماعات بخشداری گاریزات و کهدوئیه برگزار شد.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در اين مراسم با قدرداني از فعالیت‌های صورت گرفته در بخشداري گاریزات و کهدوئیه گفت: اميد است بخشدار جديد نيز با بهره‌گیری از تجربیات گذشته، ايجاد تعاملات و ارتباطات مناسب و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و مشارکت‌های مردمي با همدلي شوراهاي اسلامي و دهیاران، زمينه تعالي و رسيدن به نتايج مؤثر را فراهم سازد.
«عباس حیدری» بابیان اينكه بخشداران زبان گوياي دولت و نظام در حوزه مسئوليت خود هستند، افزود: وظیفه‌ی بخشداران هماهنگی کلیه امور، رسیدگی به مسائل دهیاری‌ها و شوراها و ارائه راهکار و همراهی با فرماندار شهرستان موردنظر است و اميد است در اين مسير تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید به نحو شایسته‌ای ميسر شود.
حيدري خاطرنشان كرد: اولویت قرار دادن شعار سال در تصمیم‌گیری‌ها و امیدبخشی به مردم موضوع ديگري است كه بايد موردتوجه قرار گيرد و بخشداران ضمن ایجاد امید و نشاط در بین مردم مبنی بر اجرا و اتخاذ تصمیمات صحیح دولت، با اولویت قرار دادن شعار سال و بومی‌سازی آن به‌ویژه در هنگام تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، نسبت به فرهنگ‌سازی و استفاده مردم روستاها از کالاهای ایرانی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
مديركل دفتر امور سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري يزد در پايان بيان كرد: بايد بر عملكرد واحدهای تولیدی نظارت ویژه‌ای داشت تا کالای باکیفیت در اختیار مردم قرار دهند و رغبت استفاده از توليدات ملي در جامعه تقويت شود.
گفتني است در اين مراسم از تلاش‌های «محمدحسين قانعيان» بخشدار سابق تجليل و «احسان سعادتمند» با حكمي از سوي استاندار يزد فعاليت خود را به‌عنوان بخشدار گاریزات و کهدوئیه آغاز كرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا