استاندار يزد با صدور پيامي فرا رسيدن ميلاد باسعادت حضرت امام حسين(ع) و ولادت خجسته حضرت ابوالفضل العباس(ع) را كه به ترتيب به روزهاي پاسدار و جانباز نامگذاري شده است را گرامي داشت.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، "محمود زماني قمي" در اين پيام آورده است: گراميداشت روز جانباز و پاسدار تبلور دفاع از ارزش هاي متعالي، تجلی‌گر راستین ایثار و از خودگذشتگی سرافرازان عزیز و صبوری است که در مکتبِ بزرگ جانباز دشت کربلا درس شهامت و وفاداری آموخته  و براي دفاع از ارزش ها و عينت بخشيدن به عزت حسيني تا پاي جان ايستاده اند و  این بزرگواران در عصر امروز به ويژه براي نسل جوان تفسیر دوباره و عینی کاروان امام سجاد(ع)هستند که سالها مقاومت و پایداری در راه هدف را به نمایش گذاشته و پیام آور حق طلبي و ظلم ستيزي مي باشند.
با تبريك خجسته ايام شعبانيه و  تاكيد بر فرصت شناسي روز هاي پر بركت و پيوسته در معنويت اين ماه، سپاس و احترام؛ نثار وجود غني و نگاه وسيع انسان هايي است كه همواره لبيك گوي فرمان « حي علي خير العمل » هستند، زيرا در مسير پايداري تنها عمل است كه ايمان را گواهي مي دهد و ما چنين صحنه هايي را در دوران هشت سال دفاع مقدس و ساير ميدان هايي كه پاي پاسداري از ارزش هاي كشور در ميان بود از شهداي والامقام، جانبازان سرافراز و احاد مردم شريف ايران اسلامي زياد ديده‌ايم و امروز نيز بر شكوه ارزشمند اسوه‌هاي پايداري، ايثار و ارزش‌باوري حقيقي، معتبر و مفتخريم.
اميد كه همواره از  بلند همتي، اخلاق مداري، فداكاري و خستگي‌ناپذيري اين الگوهاي ارزشمند و انسان‌هاي شريف در مسير اقتدار و بالندگي  نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بهره‌مند باشيم. موفقيت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا