با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد، فرماندار بافق و جمعی از مقامات استان و شهرستان بافق، هشتمین اقامتگاه بوم گردی در روستای هدف گردشگری «باجگان» افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد؛ به مناسبت بزرگداشت روز جهانی بناهای تاریخی طی مراسمی با حضور مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری یزد، بخشدار مرکزی و معاون فرماندار بافق هشتمین اقامتگاه بوم گردی در روستای هدف گردشگری باجگان افتتاح شد.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری یزد در حاشیه این مراسم در پاسخ به خبرنگاران با اشاره به اینکه باید از پتانسیل جهانی‌شدن یزد در جهت رونق اقتصادی روستاهای استان استفاده کرد؛ گفت: گردشگری و توریسم هم‌اکنون یکی از درآمدزاترین صنایع جهان است
«محمد یارمند» با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیار زیادی كه برای جذب گردشگر در روستاها وجود دارد تأکید کرد: رونق بخشيدن به گردشگري روستايي گامي اساسي و مهم در ارتقاي اشتغال به شمار می‌آید.
وی اظهار داشت: این واحد بوم گردی توسط دهیاری و با مساعدت دفتر امور روستایی و شوراها در طی یک سال و نیم مرمت و بازسازی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا