فرماندار يزد گفت: همه اقشار جامعه به موضوع گراميداشت مقام شامخ معلم توجه دارند، اما اين مهم می‌بایست به مشاركتي همگاني و عمومي تبديل شود.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، «عباس ملازينلي» رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد با فرماندار يزد ديدار نمود.

«مصطفي سالاري» در اين ديدار كه معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري نيز حضور داشت با اشاره به اقدامات شايسته شهرداري يزد و به ويژه سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري در ايام عيد نوروز97 اظهار داشت: خوشبختانه در سال جديد برنامه هاي خلاقانه و ابتكاري براي شهروندان و هم در راستاي پذيرايي از گردشگران و مسافران نوروزي در شهر يزد اجرايي شد كه قطعاً در افزايش روحيه نشاط، شادابي و اميد تأثيرداشته است.

فرماندار يزد در ادامه با بيان اينكه سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد بايد در مسير تحقق رسالت هاي واقعي خويش گام بردارد ابراز اميدواري كرد: در دوره جديد مديريت اين سازمان با استفاده  از خردجمعي و نظرات كارشناسان شاهد اتفاق رويدادهاي جديد در سطح شهر باشيم.

وي در بخشي ديگر از سخنان خود با اشاره به درپيش بودن سالروز شهادت استاد شهيد مرتضي مطهري و هفته گراميداشت مقام شامخ معلم گفت: هفته بزرگداشت مقام معلم هر سال فرصتي مغتنم براي قدرداني از زحمات فعالان عرصه تعليم و تربيت است.

سالاري بر نهادينه ساختن فرهنگ تكريم، تجليل و احترام به مقام معلم به صورت مستمر در بين اقشار مختلف جامعه تأكيد و خاطرنشان كرد: فعالیت و مشاركت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب با شان كارگران و معلمان در اين هفته مهم و اثربخش است.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد در پايان از آمادگی كامل فرمانداری براي همكاري و پيگيري اجراي برنامه هاي بزرگداشت اين هفته خبر داد و افزود:بايد از ظرفيت هاي ساير نهادهاي شهرستان به ويژه شهرداري و سازمان فاو به منظور اجراي برنامه هاي متنوع در اين هفته استفاده شود.

در اين ديدار رئيس سازمان فرهنگي، اجتماعي و ورزشي شهرداري يزد ضمن تقدير و تشكر از حمايت هاي فرمانداري و ساير نهادها از اقدامات اين سازمان در ايام عيد نوروز گفت: اين حمايت و همچنين بازخوردهاي مثبت مردم، مجموعه سازمان فاو شهرداري يزد را در رسيدن به اهداف تعيين شده مصمم تر خواهد نمود.

ملازينلي همچنين با بيان اينكه همه افراد در هر رده و مقامي بايد قدردان معلمين خود باشند اعلام كرد: جلسات تخصصي و كارشناسي به منظور اجراي برنامه هاي مدنظر فرمانداري و خلاقانه در هفته گراميداشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا