یزدفردا : تغییرات سیاسی در استان که مدتی است از طرق مختلف به گوش می رسد و مدتی است که بحث حضور جوانان عرصه سیاست در بخش دولت به گوش می رسد .

دیروز خبری بابت جایگزینی فرماندار یزد با یکی از مدیران میانی است در یزدفردا مطرح شد که دوستان رسانه ای که تنها خود را حامی دولت می دانند اینگونه مرقوم فرمودند :

فضاسازی مبتنی بر اخبار کذب علیه دولت هرروز در استان در جریان است. اخیرا نیز متنی به نام ایثارگران علیه یکی از معاونین استاندار در یکی از کانالهای تلگرامی منتشر شده بود. به نظر می رسد یکی از اهداف این فضاسازی ها توقف "تغییراتی است که قرار است در بدنه بخشداران استان و میدان یافتن جوانان اتفاق بیافتد".

خبرنگاریزدفردا برای اینکه از  تغییراتی که قرار است در بدنه بخشداران استان و میدان یافتن جوانان اتفاق بیافتد سر در بیاورد و اطلاع رسانی  و همچنین حمایت کند.

قرائن حکایت از آن دارد که ده نفر از جوانان قرار است به عنوان بخشدار در استان مشغول به کار شوند  که ضمن تبریک به تمامی افراد و آرزوی موفقیت روز افزون برای این عزیزان و شاید عذر خواهی که هدف ما جلوگیری از حضور این جوانان  در بخش های مورد نظر نبوده است .

1-سرکار خانم سمیه منتظری بخشدار یکی از بخش های تفت

2-سرکار خانم خاکباز            بخشدار مرکزی یزد

3-سرکار خانم شریفی

4- رضا سالیانی     بخشدار عقدا

5-مجید وفا شاهی       

6-امین فلاح بخشدار مرکزی تفت

7-سید حسین پایدار اردکانی   یکی از بخش های اردکان

8-فرزاد فیضی   بخشدار آسفیج

9-آذرنوش   یکی از بخش های هرات

10-علمدار   بخشدار بهمن ابرکوه

والسلام

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا