به مناسبت پاسداشت مقام شامخ معلم ، جشن ترنم اندیشه با حضور جمعی از مسئولان و فرهنگیان در سالن همایش های آهنشهر بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق ؛ به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم ، جشن ترنم اندیشه با حضور امام جمعه موقت شهر یزد ، امام جمعه و فرماندار بافق، مدیر آموزش و پرورش، جمعی از مسئولان استان و شهرستان و با حضور معلمان مدارس سراسر شهرستان در سالن همایش های آهنشهر برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بافق در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، فرهنگیان فقید و دانش آموزانی که به دیار باقی شتافتند و تبریک هفته معلم گفت : این شهرستان طی یکسال اخیر موفق به کسب رتبه دوم کنکور سراسری در استان یزد شد و از لحاظ میزان قبولی در کنکور رشته انسانی و ریاضی رتبه سوم را در استان به دست آوردند.
علی اصغر رنجبر بیان داشت : در زمینه عمران و آبادانی ۱۱ پروژه ساخته شد و یا در حال احداث است.
وی افزود : برای نخستین بار در بافق با پیگیری های فرماندار مدرسه رباتیک راه اندازی شد و  همچنین آزمایشگاه فناوری نانو در پژوهشرای دانش آموزی احداث شد و به زودی راه اندازی می شود.
مدیر آموزش و پرورش از دیگر افتخارات شهرستان بافق را  کسب رتبه دوم استانی الگوهای برتر توسط مدرسه شهید اکرمی و برتری فرهنگیان شهرستان در پرسش مهر ریاست جمهوری را عنوان کرد : از ۸۷ نفری که در پرسش مهر رتبه آوردند ۳۳ نفر از فرهنگیان بافقی بودند.

گفتنی است در پایان این مراسم از ۵۱ نفر از فرهیختگان پیشکسوت، چهره های ماندگار، معلمان بازنشسته،خانواده فرهنگیان شهید و متوفی تجلیل شد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا