جلسه شورای اداری شهرستان به ریاست مهندس طلائی مقدم معاون استاندار و فرماندار ویژه و با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر محمدی امام جمعه طبس در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار یزدفردا از طبس؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی در جلسه شورای اداری طبس از امام جمعه فقید شهرستان به نیکی یاد کرد و گفت: نیکی همیشه ماندگار است و هم می‌بینید که یاد حجت‌الاسلام و المسلین مهاجریان مقدم در این شهرستان به شایستگی حفظ می شود.

امام جمعه طبس افزود: مسئولان بدانند که از آنها سوال می‌شود، پس همواره برای ارائه گزارش دنیایی و اخروی آماده باشند و همیشه طوری عمل کنند که در پیشگاه پاسخگویی راحت باشند.

وی تصریح کرد: در پیشگاه الهی مدیران برای اظهارنظرها، موضع‌گیری‌ها، رفت و آمدها، امضاها و... مسئول هستند و حساب و کتاب اخرتشان را سنگین می‌کند.

محمدی تاکید کرد: اگر مسئولی در احاطه جایگاه قرار نگرفت، نمونه شایسته انسانیت است و خدا توفیق دهد، فرصت خدمت را به چالش تبدیل نکنیم

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در دومین جلسه شورای اداری شهرستان بر خدمت بی منت به مردم اشاره کرد و گفت: مدیران درگیر دستوراعمل و بخشنامه نشوند و در پیچ و خم خشک مقررات برای مردم مشکل نتراشند و ضمن رعایت قانون با انعطاف مشکلات را حل کرده و مردم را راضی نگه دارند و اگر اتفاقی افتاد بنده حمایت می کنم.

سید مهدی طلائی مقدم تصریح کرد: القاب و مسئولیت ها دیر یا زود از ما سلب می شوند، پس باید طوری رفتار کنیم که اگر روزی این عناوین با ما نباشد، روی حضور در بین مردم داشته باشیم، پس در امور اداری اولویت را به مردم بدهید و نگذارید در شرایط معیشتی و اقتصادی اخیر فشار مضاعفی به آنها وارد و موجب نگرانی ملت شود.

وی به خوشرفتاری با ملت تاکید کرد و افزود: روزهای دوشنبه برای ملاقات عمومی مردم با مسئولان پیش بینی شده است اما گاهی شاهدیم که برخی مراجعان ادارات به فرمانداری می آیند و این یعنی کسی پاسخگوی مشکل آنها نبوده یا درخواستشان روی زمین مانده است که به ما مراجعه می کنند و این برای بنده پذیرفته نیست که شهروندان را در پیچ و خم های اداری سرگردان کنید.

طلائی مقدم از تلاش اسماعیل زاده و برقی در سرپرستی بخشداری مرکزی طبس تقدیر کرد و در تشریح دلیل تاخیر انتصاب بخشدار گفت: آقای نوری زاده 7 ماه پیش بعنوان بخشدار مرکزی پیش بینی شد اما به دلیل عارضه کمر درد، منتظر بهبود وی ماندیم و بعد از سلامت مهندس نوری زاده را به استانداری معرفی و روند 3 ماهه انتصاب ایشان طی شد و اکنون منصوب گردیده است و این تاخیر 7 ماهه، هیچگونه حاشیه و دلیل دیگری نداشته است.

نماینده عالی دولت در طبس به مصوبات کمیته برنامه ریزی شهرستان در سال 96 اشاره کرد و خطاب به مدیران گفت: برای برنامه ریزی اعتبارات در سال 97 بخش های دستگردان، دیهوک و مرکزی و روستاها را بصورت ویژه ببینید و با ایجاد اشتغال از مهاجرت روستائیان به شهر پیشگیری کنید.

طلائی مقدم تاکید کرد: با توزیع عادلانه اعتبارات شهرستان طبس از نارضایتی ها مردمی جلوگیری کنید و به پتانسیل های موجود روستاها برای شکوفایی بیشتر در سال جاری، توجه لازم و کارشناسی داشته باشید.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس در دومین جلسه شورای اداری شهرستان به حماسه آزادسازی خرمشهر در خردادماه اشاره کرد و گفت: شهرستان طبس در حماسه فتح خرمشهر با تقدیم 7 شهید در عملیات مذکور، سهم شایسته ای داشت که موجب افتخار است.

در این جلسه از اعضای ستاد تسهیلات سفر شهرستان طبس و مهندس مجید بهارستانی یزدی شهردار و جانشین ستاد برای خدمات مطلوب در نوروز 97 تجلیل شد.

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا