معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با تاكيد بر ضرورت نگاه ويژه به نسل چهارم انقلاب و پرچم داران ارزش ها براي آيندگان مطرح كرد:ارزش هاي ملي و اسلامي با نگاه همه جانبه نگر و خلاق تبيين شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،روز چهارشنبه 26 ارديبهشت ماه،جلسه هماهنگي گراميداشت سالروز حماسه آزاد سازي خرمشهر،بزرگداشت ارتحال بنيانگذار انقلاب اسلامي،يوم الله پانزده خرداد و روز جهاني قدس با حضور معاون امنيتي،سياسي و اجتماعي استاندار يزد در سالن شهيد موحدين استانداري برگزار شد.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار يزد با تبريك حلول ماه مبارك رمضان گفت:جلسه امروز با موضوع مناسبت هاي بسيار ارزشمندي كه هر كدام در تاريخ پر افتخار انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران جايگاه والايي دارند تشكيل شده و تبيين ارزش هاي ملي و اسلامي مسئوليت بزرگي است كه روي دوش همه ما به عنوان كارگزاران نظام مقدس جمهوري اسلامي قرار دارد.
« محمدعلي طالبي»  افزود: بر اين مبنا بايد به دور از نگاه هاي تك وجهي و الگوهاي تكراري كه حتي برخي از آن ها نيز موثر واقع نشده است به اين مسئوليت پرداخته و سعي بر آن باشد تا بتوانيم اثرگذاري را در سطح جامعه افزايش دهيم.
طالبي بيان كرد:از اين جهت ضرورت وجود يك نگاه همه جانبه نگر و خلاق نسبت به اين موضوعات وجود دارد و بايد  متناسب با نيازها و سلايق روز و فراگيري آن براي همه بخش هاي جامعه برنامه ريزي كنيم.
معاون استاندار يزد يادآور شد: در برگزاري هر چه بهتر برنامه هاي پيش رو نيازمند همكاري هاي بين بخشي هستيم و  براي اينكه بتوانيم تجميعي از توانمندي ها را در بزرگداشت مناسبت هاي ملي به وجود آوريم ،برنامه ريزي هاي مشترك از سوي كميته ها مورد توجه قرار گيرد.
طالبي با اشاره به اهميت مخاطب شناسي در برنامه هاي مختلف خاطرنشان كرد:نگاه ويژه به نسل  چهارم انقلاب ضرورت دارد و  متاسفانه جايگاه نسل چهارم و كساني كه پرچم داران ارزش ها براي آيندگان هستند در برنامه ريزي ها كمتر مورد توجه بوده است.
وي اظهار داشت:كشور ما با شرايطي مواجه است كه انسجام ملي و اتحاد عمومي جامعه تنها راه عبور از مشكلات و بحران هايي مي باشد كه دشمنان نظام سعي مي كنند به آن دامن زده يا به وجود آورند،پس بايد تلاش كنيم  اين مناسبت ها به محوري براي وفاق جامعه در جهت تقويت همدلي،همگامي و هفكري بين همه بخش ها تبديل شود.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استاندار در پايان با تاكيد بر تشكيل كميته هاي مربوط به بزرگداشت مناسبت هاي خردادماه گفت:با توجه به مسائلي كه امروز در فلسطين مي گذرد ،مخصوصا شهادت جمع زيادي از مردم بي گناه  غزه، امسال روز قدس از اهميت قابل توجه اي برخوردار است و علاوه بر بزرگداشت آن بايد بهترين شرايط را براي حضور موثر مردم در راهپيمايي روز قدس به وجود آوريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا