فرماندار شهرستان میبد طی پیامی شهادت سردار سرافراز سید حسین فیض اردکانی را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، در پیام "حسین فلاح" فرماندارمیبد آمده است:

خانواده محترم سردار سرافراز شهید سید حسین فیض اردکانی

سلام‌علیکم

انا لله و انا الیه راجعون

شهادت سردار پرافتخار اسلام، شهید سید حسین فیض اردکانی در هشت سال دفاع مقدس پس از عمری مجاهدت درراه خدا و سال‌ها تحمل درد و رنج به جمع یاران شهیدش پیوست و موجی از تأثر و تألم در دل دوستان و هم‌رزمان آن سردار سرافراز به پا کرد.

حقیقتاً زبان و قلم از بیان عظمت مقام و ایثار و پایمردی این مجاهد والامقام عاجز است سردار دلاوری که برای صیانت از آرمان‌های انقلاب اسلامی و پاسداری از مرزهای شرافت، مردانه ایستاد و رسم دلیری و مردانگی را به نسل‌های بعد آموخت.

بدون تردید مبارزات و مجاهدت‌های این انقلابی مقاوم در دوران جنگ تحمیلی، مرام و روش ایشان در کمک به نیازمندان، محرومین و رتق‌وفتق امور مردم و توجه به خانواده ایثارگران و رزمندگان و جانبازان همواره در ذهن‌ها زنده و جاویدان خواهد بود.

مصیبت فقدان این مرد شریف و عبد صالح خدا و عروج ملکوتی این انسانِ مؤمن، مخلص و فداکار را به عموم بازماندگان، دوستان، علاقه‌مندان و هم‌رزمانش به‌ویژه مردم شهیدپرور شهرهای اردکان، میبد و خانواده محترم و صبورشان تسلیت عرض نموده، از درگاه حضرت حق، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و برای بازماندگانِ سوگوار، صبر و اجر و دوام توفیق، طلب می‌نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا