به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین١٥خرداد باحضور امام جمعه و معاون فرماندار بافق و جمعی از مسئولین و اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان با سخنرانی آیت الله شیخ محمدجواد مجتهدی در مهدیه بافق برگزارشد.

 

آیت الله مجتهدی در ابتدا به تبیین جایگاه حضرت علی(ع) در اسلام پرداخت و گفت: بیش از٧٠آیه در قرآن در فضیلت حضرت علی(ع) نازل شده است که دربین این فضائل، فضیلت ایثار از همه فضیلت ها بیشتر بیان شده است.

 

سخنران مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب در بافق اظهار داشت: معاویه برای اینکه فضائل حضرت علی(ع) را کم رنگ کند دست به هرکاری می زد تا بتواند دیدگاه مردم را نسبت به حضرت تغییر دهد.

 

محمدجواد مجتهدی تصریح کرد: نهضت انقلاب اسلامی از ورود امام(ره) به کشور شروع و با حضور مردم در کنار امام روز به روز به عظمت اسلام و انقلاب افزوده و باعث گسترش آن به کل جهان شد.

 

وی حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی،امام جمعه بافق را یکی از شخصیت های سیاسی برجسته ومبارزان انقلاب دانست که با تحمل دوران سخت اسارت و عزم و اراده ای مستحکم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثر ایفاء نموده است.

 

استاد حوزه علمیه قم افزود: امروز دشمن کشور ما را تهدید می کند ولی نمی داند این فشارها روز به روز بر عزم مردم ایران خواهد افزود.

 

آیت الله مجتهدی در پایان به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در خصوص اشرافی گری و تجمل گرایی اشاره و بیان داشت: رهبرمعظم انقلاب در این سه ماه اخیر بیش از سه مرتبه به مسئله تجمل گرایی و اشرافی گری هشدار دادند که باید از این کار اجتناب شود که شان جامعه اسلامی اشرافی گری نیست.

 

 

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا