فرماندارمیبد در جلسه حل مشکلات و مسائل بیمارستان امام جعفر صادق (ع) گفت: حداکثر تا دو ماه آینده شاهد نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان هستیم.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، با حضور"کمال دهقانی" نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، "حسین فلاح" فرماندارمیبد، رئیس و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، "علیرضا ابوالحسنی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و جمعی از مسئولین جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش‌های بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری میبد برگزار شد.

"حسین فلاح" در این جلسه از سرعت بخشیدن به طرح توسعه اورژانس و به فاز یک توسعه بخش‌های بیمارستان میبد اشاره کرد و گفت: توقف فاز یک توسعه بیمارستان که توسط خیرین شهرستان شروع‌شده بود، یکی از عوامل بی‌اعتمادی و دلسردی بعضی از خیرین بخش سلامت گردیده است؛ که بحمدالله با نظر مساعد ریاست دانشگاه و اختصاص مبلغ ده میلیارد ریال ان شاءالله به‌زودی ادامه فاز مذکور از سر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه توسعه اورژانس بیمارستان را در شرایطی که حجم حوادث ترافیکی و مراجعین اورژانس به‌شدت افزایش‌یافته را بسیار مهم دانسته و تأکید کرد: از مدیران دانشگاه خواستیم که به این موضوع به‌صورت ویژه نگاه کنند و بحمدالله قرار شد طرح توسعه اورژانس با سرعت بیشتری ادامه یابد و ان شاء الله تا پایان سال به پایان برسد.

فرماندارمیبد ضمن قدردانی از خیرین سلامت که بخشی از هزینه خرید دستگاه سی‌تی‌اسکن را تقبل نموده‌اند و نیز قدردانی از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی اظهار امیدواری کرد که حداکثر تا دو ماه آینده شاهد نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی‌اسکن جدید بیمارستان باشیم.

حسین فلاح اختصاص اعتبار به طرح مرکز جامع سلامت ندوشن، تصمیم‌گیری پیرامون حل معضل تفکیک و امحاء زباله‌های عفونی و پارکینگ بیمارستان را از مصوبات خوب این نشست برشمرد و گفت: در خصوص مسائل مطرح‌شده بحث و تبادل‌نظر شد و بحمدالله به نتایج خوبی رسیدیم و با نظر مساعد مجموعه دانشگاه علوم پزشکی پس از جمع‌بندی طرح و هماهنگی بین مسئولین شهرستان ان شاءالله این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

لازم به ذکر است، جلسه هم‌اندیشی مدیران دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهرستان میبد به پیشنهاد و پیگیری دکتر دهقانی دریک روز تعطیل و در بیمارستان امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا