استاندار يزد در نشست تخصصي كارگروه اشتغال استان با تاكيد بر جذب بودجه اشتغال روستايي استان تا دهم تيرماه سال جاري با پيگيري دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي متولي بيان كرد: حل مشكلات مردم به ويژه در حوزه اشتغال با جدّيت و تلاش مضاعف دنبال شود.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، نشست تخصصي كارگروه اشتغال استان عصر يك‌شنبه بيستم خردادماه با حضور «محمود زماني قمي» استاندار يزد، «علي زيني وند» معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار، فرمانداران و اعضاي اين كارگروه در تالار كوثر استانداري برگزار شد.
استاندار يزد در ابتداي اين جلسه ضمن تقدير از حضور هوشمندانه مردم و تمام اقشار و گروه ها در راهپيمايي روز جهاني قدس گفت: مردم  با مسئوليت پذيري بالاي خود در اين عرصه نشان دادند براي كنار زدن ظلم و ستم و دفاع از مظلومان مسلمان فلسطين همواره آماده اند و حضوري تماشايي و ديدني در كشور پهناور و بزرگ ايران اسلامي رقم خورد.
«محمود زماني قمي‌» همت و تلاش مردم استان يزد را در كشور شهره دانست و ادامه داد: در وضعيت اقتصادي و ايجاد شغل ممكن است ما در مقايسه با ساير استان هاي بعد از خودمان وضعيت قابل قبولي داشته باشيم اما با توجه به هدفگذاري صورت گرفته، ارتقا و تحقق رتبه اول براي يزد مورد نظر مي باشد.
زماني قمي افزود: با تكيه بر توانمندي و اهداف موردنظر ضروري است حل مشكلات مردم به ويژه در حوزه اشتغال با جديت و تلاش مضاعف پيگيري و دنبال شود و بر مبناي ارزيابي هاي صورت گرفته براي رفع عيوب و نواقص كار نيز بيش از گذشته اهتمام انجام شود.
وي خاطرنشان كرد: فرآيند كار و مسائل مربوط به آن تا اجرايي شدن طرح هاي حوزه اقتصادي و اشتغال نيازمند سرعت بيشتر و فاصله گرفتن از فرآيندهاي طولاني است پس توجه به انعطاف پذيري نسبت به موضوعات و تسلط بر آئين نامه ها و ضوابط مورد نظر اهميت داشته و نيازمند توجه بيشتر است.
عالي ترين مقام اجرايي استان ادامه داد: فرآيند اشتغال مربوط به يك موضوع  و حوزه خاص نيست و بايد به صورت همه جانبه مورد توجه قرار گيرد و زمينه هايي چون مشاغل روستايي، خانگي و كوچك و مشاغل ايجاد شده توسط دستگاه هاي حمايتي مي توانند در تكميل اين فرآيند و سرعت بخشي به آن موثر واقع شوند.
زماني قمي با تاكيد بر جذب بودجه اشتغال روستايي استان تا دهم تيرماه سال جاري با پيگيري دستگاه هاي اجرايي و نهادهاي متولي گفت: استان يزد مي تواند طرح هاي بزرگ ملّي در حوزه اشتغال روستايي را ارائه كند كه اين امر نيازمند توجه بيشتر در شهرستان هاي مختلف مي باشد.
استاندار يزد در پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: شرايط حساسي پيش روي كشور وجود دارد اما اعتقاد داريم با ظرفيت‌هاي جمهوري اسلامي ايران و انقلاب مي توانيم از اين شرايط عبور كنيم و همبستگي و حركت پر سرعت لازمه غلبه بر شرايط سخت است كه بايد با جديت در راس تمام كارها قرار گيرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا