به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس

 اولین همایش ملی تاریخ طبس اسفند ۹۷ به میزبانی شهرستان برگزار خواهد شد.

جلسه جمع بندی و برنامه‌ریزی برای برگزاری  اولین همایش ملی تاریخ طبس که قرار است در اسفند ۹۷ درطبس برگزار شود  با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس  دکتر نوعی از دانشگاه فردوسی مشهد ، باقری محقق ، امینی رئیس شورا به همراه طاهری و هاشمی اعضای شورای اسلامی شهر طبس برگزار شد.

 در این جلسه  سید مهدی طلائی مقدم با تاکید بر اینکه در این همایش از مقالات که مربوط به تاریخ کل شهرستان از عشق آباد و دستگردان تا دیهوک و بخش مرکزی و شهر طبس میباشد استفاده شود و از همه خانواده و تشکل های بومی در همایش به کار گیری شوند به نحوی که مردم شهرستان باید بدانند وارث چه  تاریخ و قدمتی  هستند و اینکه طبس قدمتی به بلندای  تاریخ دارد و باعث غرور وافتخار هر ایرانی و طبسی خواهد بود..

در ادامه جلسه  امینی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تکید بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای برگزاری هر چه باشکوه ‌تر  همایش آمادگی خود و مجموعه شورای شهر را همکاری برای برگزاری هرچه بهتر این همایش بزرگ اعلام نمود.

 در این‌جلسه همچنین دکتر نوعی از دانشگاه  فردوسی مشهد با تاکید بر اینکه کلیه مجوز های لازم را از وزارت علوم و تحقیقات برای برگزاری همایش ملی تاریخ محلی  طبس را کسب نمودایم از مسئولین مربوطه خواست  تا نهایت همکاری صورت گیرد.

در ادامه این‌جلسه باقری محقق طبسی نیز گزارشی از نحوه پیگیری انجام شده و روند اجرای کار را بیان نمود

 در پایان این جلسه اعضا بر استفاده از تمام ظرفیت های ممکن و نخبگان و مردم شهرستان تاکید نمودند و مقرر گردید همایش در اسفند ماه ۹۷ و در آستانه نوروز98 به میزبانی شهر طبس برگزار گردد واز تمام ظرفیت های اداری شهرستان جهت  برگزاری باشکوه مراسم استفاده  شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا