مدیر کل خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و هنر از حمایت ویژه این دانشگاه از دانشجویان دارای سهمیه استعداد درخشان برای تحصیل بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، «محمود اشعاری» در این خصوص افزود: دانشگاه علم و هنر به منظور حمایت ویژه از دانشجویان دارای سهمیه استعداد درخشان تا 100 درصد تخفیف شهریه ثابت را لحاظ خواهد کرد.

وی با بیان این که تسهیلات مذکور برای 30 رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه لحاظ خواهد شد، خاطرنشان کرد: البته دانشجویان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد و استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان باید تا 31 شهریورماه سالجاری، فارغ‌التحصیل شده باشند.

این مسئول مهلت ثبت‌نام دانشجویان متقاضی تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه را از ابتدای تیرماه تا سوم مرداد‌ماه سالجاری اعلام کرد و گفت: متقاضیان می‌توانند با ارسال پستی مدارک خود به دانشگاه، برای ثبت‌نام اقدام کنند و پس از اعلام نتایج شهریورماه و اتمام مراحل قانونی فرآیند فارغ التحصیلی، در این باره اقدام کنند.

وی یادآور شد: مدارک و فرم‌های مورد نیاز برای ثبت‌نام دانشجویان در سایت اصلی دانشگاه به آدرس sau.ac.ir وجود دارد ولی علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 38264077 – 035 نیز اقدام کنند.

اشعاری در پایان با اشاره به اهمیت حمایت از دانشجویان استعداد‌های درخشان، اضافه کرد: این امکان با توجه به این که دانشجویان بسیاری به دلیل مشکلات مالی قادر به تحصیل در این مقطع تحصیلی نیستند، ایجاد شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا