بردستانی

برسد به دست حاج سیدمحمدکاظم مدرسی دامت برکاته
دعوت هستید به یک فقره پیاده روی؛ حدفاصل میدان جانباز( اطلسی) تا چهارراه پژوهش
✍️رضابردستانی
جناب آقای مدرسی امام جمعه معزز محمدآباد، سلام علیکم!
نه مباهله می شناسم، نه از آداب مناظره با خبرم، تبحری در مباحثه ندارم و لابد تأیید می فرمایید که به دلیل فقدان علاقه مندی های مشترک؛ مذاکره و مباحثه ای هم بین ما صورت پذیرفتنی نیست و اما حقیرسراپاتقصیر شما را با بضاعتی مزجات؛ دعوت می نمایم به یک فقره پیاده روی از مبدأ میدان اطلسی(جانباز) تا چهارراه پژوهش و اگر حرف ها گل انداخت و ادامه ی آن را مفید دیدید و حس کردید ارزش شنیدن دارد راه مان را کج می کنیم به سمت بلوار صیاد شیرازی و از آن جا راهی میدان امام حسن مجتبی.ع می شویم و تمام. در نهایت روی هم را می بوسیم و هرکدام به دنبال سرنوشت خود خواهیم رفت!
در این پیاده روی می خواهیم بدانیم و از این دانستن که حاصل نمی شود مگر در سایه پرسیدن از شما غرض آن است که به راستی:«شهردست کیست؟» اگر دست من و شما نیست که لابد نیست! پس دست کیست؟ بعد برسیم به این نقطه که هرکدام از ما دو نفر، فارغ از جایگاه ها و ید و بیضاهایی که لابد شما دارید و ما به کلی از آن محرومیم با خودمان، همشهری های مان، شهرمان، استان مان، کشورمان، انقلاب مان و آرمان هایی که قرار بوده از آن محافظت کنیم، چند ـ چند هستیم.
دست آخر برخی مصادیق را میدانی به کمک هم بررسی کنیم و ببینیم اختلاس های 3000 میلیاردی یک شبه خلق می شوند یا اندک اندک!؟ در این میان اگر لازم دیدید به کسی یا کسانی زنگ هم بزنید؛ بزنید تا دیگرانی را هم زا به راه کنیم در آن پیاده روی صبحگاهی...
من پیاده می آیم؛ شما با هرچه دل تان خواست! من تنها می آیم شما با هرکه دل تان خواست! من با صدق و صفا می آیم؛ شما هر آن گونه که صلاح دانستید! من بی خدم و حشم می آیم شما اگر لازم دیدید که قطعاً خواهید دید با خدم حشم بیایید! به هر سبک و سیاقی که صلاح دانستید حرفی نیست ولی بیایید چون اگر دعوت مان را رد کنید دیگر به اصلاح ذات البین اعتقاد نخواهیم داشت.
و اما...
پیشنهاد من ساعت 5 صبح یکی از روزهای پیش رو است ولیکن تعیین زمان قطعاً به صلاحدید شما بستگی تام و تمام خواهد داشت و هر زمان که اعلام آمادگی بفرمایید:«سمعنا و طاعتاً»
پ.ن: شما را چشم در راهم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا