معاون هماهنگي امور عمراني استانداري يزد در نشست بررسي پروژه‌هاي عمراني شهرستان خاتم بر ضرورت مديريت منابع با توجه به رشد روزافزون نيازها و انتظارات تاكيد كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، نشست بررسي پروژه‌هاي عمراني شهرستان خاتم به رياست معاون هماهنگي امور عمراني استانداري و با حضور فرماندار شهرستان خاتم و جمعي از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي در محل دفتر معاونت عمراني استانداري يزد برگزار شد.
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري در اين نشست با اشاره به ضرورت مديريت منابع و كاهش هزينه‌ها، گفت: امروزه با توجه به محدوديت منابع و رشد روزافزون نيازها و انتظارات، استفاده از سياست‌هاي تعديل و متناسب‌سازي هزينه‌ها از جمله استفاده از مصالح جايگزين با كارايي مشابه و يا ارائه خدمات با كميت و كيفيت بالاتر با قيمت و هزينه كمتر پيش از اينكه يك مزيت باشد يك ضرورت محسوب مي شود.
«محسن صادقيان» ضمن تأكيد بر متمركز نمودن اعتبارات عمراني بر پروژه‌هاي جاري و نيمه تمام، از مسئولان دستگاه‌هاي اجرايي حاضر در جلسه خواست تا با مساعدت، تعامل و همفكري بيش از پيش با يكديگر، روند اجراي پروژه‌هاي عمراني را تسريع بخشند.
«فرجام فاضلي» فرماندار شهرستان خاتم نيز در اين نشست ضمن تقدير از تعامل و همكاري برخي از دستگاه‌هاي اجرايي استان، به ارائه گزارش جامعي از روند اجراي پروژه‌هاي عمراني شهرستان خاتم و بيان مشكلات و مسائل اين شهرستان پرداخت.
گفتني است در اين نشست در رابطه با پروژه‌هاي عمراني مجتمع فرهنگي-هنري هرات، كمربندي‌هاي چاهك، هرات و مروست، شهرك صنعتي هرات، گازرساني برخي از روستاها، جاده هرات-هرابرجان، برق‌رساني به خوانسار و جاده مهريز-نيريز هم انديشي و تبادل نظر شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا