مصاحبه ای مختصر با کارآفرینان جوان استان


یزدفردا :گفتگویی صمیمی با مدیر عامل شرکت همراه پرداز ایساتیس

در بین گروه کار آفرین و جوان همراه پرداز حاضرشدیم یک جمع 20 نفره برنامه نویس و کار بلد حوزه الکترنیک استان مخاطب ما آقای مرتضی طالبی جوان نابغه یزدی در حوزه فن آوری اطلاعات است .مشروح این گفتگوی صمیمی را در زیر می خوانیم.

خبرنگار : با سلام خدمت شما، لطفا شرکت همراه پرداز را مختصرا معرفی بفرمایید.
- با سلام خدمت شما و عرض خیر مقدم، باید گفت شرکت فن آوران همراه پرداز ایساتیس از ابتدای اردیبهشت سال 96 کار خودش را به صورت رسمی آغاز کرد. این شرکت حاصل تلفیق شرکتهای نقشه زمین و نوآوران عرصه الکترونیک یاس می باشد و تیم فنی شرکت در حال حاضر متشکل از 13 تن از برنامه نویسان و نخبگان یزدی وغیر یزدی می باشد.

خبرنگار : لطفا زمینه فعالیت شرکت را برای ما بیان کنید.
شرکت همراه پرداز با رویکرد توسعه تجارت الکترونیک تشکیل شده و هدف کلی شرکت تعمیم تجارت الکترونیک به اصناف مختلف و ارائه خدمات از راه دور، کمک به اقتصاد خانواده، توسعه کسب و کارهای خرد و کمک به ایجاد اشتغال در جامعه می باشد.
خبرنگار : لطفا بفرمایید که شرکت شما چگونه به توسعه تجارت الکترونیک کمک می کند؟
هدفی که در یکسال گذشته شرکت سعی در انجام آن داشته و در حال حاضر به لطف خدای منان به مقدار زیادی از آن دست یافته است، ایجاد سیستم هدایت مشتری با نام اختصاری "سهم" بوده است. سهم یک بستر تجارت الکترونیک می باشد که اصناف مختلف می توانند کالا و خدمات خود را در دسترس بازار بزرگی از مشتریان به صورت الکترونیکی قرار دهند.

خبرنگار : لطفا سیستم سهم را بیشتر توضیح دهید.
در حال حاضر اصنافی که قصد دارند خدمات و کالاهای خود را از طریق بسترهای وب و تلفن همراه در اختیار مشتریان قرار دهند هر کدام به صورت جداگانه و پراکنده اقدام به تولید اپلیکیشن و وب سایت می نمایند که این امر باعث تولید سیستم های زیادی شده است. همچنین پراکندگی این سیستم ها باعث شده که مشتریان مجبور به نصب اپلیکیشن های زیادی بر روی تلفن همراه خود باشند. سیستم سهم به مشتریان اجازه می دهد با نصب یک اپلیکیشن به طیف وسیعی از کالا و خدمات در سطح کشور دسترسی داشته باشند، همچنین این سیستم به توسعه دهندگان نرم افزار اجازه می دهد با حذف مقدار زیادی از پیچیدگی های تولید سیستم های فروش، سیستم مختص خود را به وجود آورده و در سطح کشور آنرا در دسترس مشتریان قرار دهند. اجازه بدید با یک مثال کارایی سیستم رو بیشتر توضیح بدهم. برای مثال شما میخواهید برای خودتان غذا برای وعده ناهار سفارش بدهید. اگر قرار باشد هر رستوران اپلیکیشن خود را داشته باشد، شما فقط در شهر یزد چندین اپلیکیشن مختلف را باید روی گوشی خودتان داشته باشید تا به رستوران های مختلف دسترسی پیدا کرده و مقایسه نموده و غذای خود را سفارش دهید. موضوع زمانی بیشتر به چشم می آید که مثلا شما به مشهد سفر کنید. آنوقت باید برنامه های رستوران های مشهد را نیز نصب نمایید. در این مثال به خوبی مشخص است که مشتری به خاطر وقت گیری زیاد به احتمال زیاد قید سفارش الکترونیکی را زده و ترجیح می دهد به صورت حضوری اقدام به خرید نماید. با استفاده از سیستم سهم در مثالی که زده شد شما می توانید از اپلیکیشن سفارش غذا، غذای مورد نظرتان را جستجو کنید تا رستوران هایی که در محدوده جغرافیایی شما این غذا را ارائه می دهدند مشاهده و به راحتی خرید نموده و غذا را درب منزل تحوی بگیرید.

خبرنگار : سیستم سهم در حال حاضر تا چه اندازه پیاده سازی شده است؟
در حال حاضر زیرسیستم های سفارش غذا با نام تجاری هایفود، زیرسیستم سفارش نان با نام تجاری آقای نان، زیرسیستم کرایه پیک و وانت با نام تجاری هایپیک پیاده سازی شده و آماده بهره برداری می باشند. در همین جا لازم می دانم این خبر را به توسعه دهندگان دیگر شرکت های نرم افزاری و همچنین اصناف مختلف بدهم که شرکت همراه پرداز آمادگی دارد برای توسعه زیر سیستم های مختلف با این عزیزان همکاری نماید.

خبرنگار : برای شما آرزوی موفقیت داریم و منتظر خبر های بهتری از شما هستیم .

فناوران همراه پرداز










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا