به گزارش خبرنگار یزد فردا در طبس

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس باحضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان،مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، معاونین فرهنگی، ورزشی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

سید مهدی طلائی مقدم؛ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان طبس :
وجود مهندس "سرپرست" در مسند مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی با توجه به تخصص، تجربه و ارتباطات خوب ایشان با وزارتخانه فرصت خوبی برای استان و شهرستان می باشد و میبایست از وجود ایشان در استان خراسان جنوبی استفاده کنیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان گفت : مردم طبس مردمان خونگرم،با تجربه در مسائل مختلف و به واسطه کرامت انسانی بالایی که دارند می توان در حوزه های مختلف به آنان اعتماد کرد و این توانایی را دارند در مسائل سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و حوزه جوانان موثر باشند.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان به جز موسسه بیت الزهرا سازمان مردم نهاد فعال دیگری در امور جوانان نداریم ابراز داشت : این آمادگی را داریم به سمن ها و تشکیلات منسجم مردمی که قصد فعالیت در حوزه جوانان را دارند کمک کنیم و مسائل ومشکلات آن ها را برای فعالیت مرتفع کنیم .

این مقام دولتی با تاکید بر اینکه خودمان را موظف میدانیم همکاری کامل و جامع را در حوزه جوانان با اداره کل ورزش و جوانان برای رفع مسائل مشکلات جوانان داشته باشیم تصریح کرد : دنبال برنامه ای هستیم که عملیاتی و اجرایی باشد.

وی ادامه داد : در بحث مشاورین جوان که در این جلسه پیشنهاد آن داده شد آمادگی وجود دارد با همکاری ورزش و جوانان شهرستان و موسسه بیت الزهرا جوانانی که در این حوزه فعال و صاحب نظر هستند و میتوانند کمک کنند درخدمت آن ها باشیم و از نظرات و پیشنهادات آن ها استفاده کنیم.

رئیس کمیته اشتغال شهرستان ابراز داشت : در بحث اشتغال ظرفیت خاصی در طبس داریم اعتقاد ما بر این است طبس می تواند کلید اشتغال استان باشد همانطور که در حال حاضر در بعضی از حوزه ها کارگران از دیگر شهرستان های استان در طبس حضور دارند، لازمه تحقق آن نگاه ویژه استان به شهرستان هست که این اتفاق نیز افتاده است.

وی خاطر نشان کرد : این آمادگی راداریم کارگروه اشتغال جوانان را در کنار کارگروه اشتغال شهرستان تشکیل دهیم و موارد مرتبط با جوانان را در قالب آن معرفی کنیم و بتوانیم از طریق این کارگروه اعتبارات خوبی را جذب کنیم همچنین این آمادگی در معاونت استانداری و فرمانداری ویژه وجود دارد در بحث برگزاری کلاس ها و جلسات آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی همان مقدار که اداره کل ورزش و جوانان هزینه کند همان مقدار را ما نیز هزینه کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا