با توجه به استقبال بی نظیر از مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر، مشاوره گروهی داوطلبان کنکوری را به مرحله دوم رساند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علم و هنر، «نوید وکیلی» مسئول ثبت نام و مدیر سامانه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر با اشاره به اینکه دانشگاه علم و هنر در جهت کاهش دغدغه خانواده ها و داوطلبان و رفاه حال خانواده های آنان در انتخاب رشته تحصیلی، طی هشتمین سال متوالی طبق سنوات گذشته، همزمان با سالروز تأسیس جهاددانشگاهی مشاوره انتخاب رشته خود را با استقبال داوطلبان شروع نمود.

وی افزود: دانشگاه علم و هنر با توجه به سابقه چندین ساله خود توانسته است علاوه بر دانش آموزان استان یزد، از جای جای کشور را به مرکز مشاوره خود جذب نماید و در نتیجه با توجه به استقبال پرشور داوطلبان، مشاوره گروهی امروز یکشنبه 14 مرداد خود را به مرحله دوم کشاند.

وی یادآور شد؛ در این دانشگاه مشاوره به صورت گروهی و انفرادی با حضور مشاوران برجسته و طراز اول استان انجام می شود، بدین نحو که براساس اعلام نوبت، متقاضیان به صورت گروهی مشاوره خواهند دید و سپس در صورت اعلام نیاز به صورت انفرادی تحت مشاوره تحصیلی قرار می‌گیرند.

وکیلی تاکید نمود: متقاضیان جهت ثبت نام و نوبت دهی برای مشاوره می توانند از طریق وب سایت دانشگاه علم و هنر به آدرس www.sau.ac.ir مراجعه و نوبت دریافت و جهت کسب اطلاعات بیشتر از شماره تماس های 38264099 - 035 تماس حاصل نمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا