معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با کارشناسان اجتماعی و فرهنگی استانداری در مورد وضعیت استان یزد در خصوص آسیب‌های اجتماعی هم‌اندیشی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه ١٨ مرداد، نشست هم‌اندیشی «تقی رستم‌وندی» معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور با مدیرکل و کارشناسان دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، کارشناسان بهزیستی و نیز مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد.
رستم‌وندی ‌معاون وزیر کشور در این نشست تأکید کرد: باید با در دستورکار قرار دادن طرح‌ها و برنامه‌های حوزۀ اجتماعی و فرهنگی جلوی موج آسیب‌های اجتماعی را گرفت.
در این نشست کارشناسان مربوط به آسیب‌های اعتیاد، حاشیه‌نشینی، طلاق، فساد و فحشا و کودکان کار به بیان وضعیت کمی و کیفی استان در حوزه‌های مربوطه پرداختند و مشکلات و پیشنهادها در خصوص کاهش مسائل و مشکلات این حوزه‌ را بیان کردند.
تشکیل خانه سمن‌ها، طرح محله‌گردی اجتماعی، ایجاد دفاتر تسهیل‌گری، ایجاد مرکز رصد اجتماعی و استفاده از جایگاه منتقدان اجتماعی برای حمایت از محرومان از طرح‌هایی بود که در این نشست در مورد آنها هم اندیشی و تبادل نظر صورت گرفت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا