سید مهدی طلائی مقدم : همانطور که در جلسه شورای آموزش پرورش قول داده بودیم از برترینهای کنکور در نیمه اول شهریور ماه تجلیل خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار یزد فردا درطبس

"محمود جلالی" معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با "سید مهدی طلائی مقدم" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دیدار کرد.

در این دیدار " جلالی" ضمن قدردانی از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در زمینه برگزاری همایش های طرح طلایی کنکور 97، گزارشی از نتایج کنکور 97 ارائه داد. وی این موفقیت را حاصل تعامل و همدلی معاونت استانداری وفرمانداری ویژه شهرستان با آموزش وپرورش شهرستان و نگاه  ویژه مهندس طلائی مقدم به مقوله آموزش دانش آموزان دانست.

"سید مهدی طلائی مقدم" معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان در این دیدار ضمن تبریک مجدد موفقیت چشمگیر دانش آموزان شهرستان در کنکور 97 ابراز داشت : همانطور که در جلسه شورای آموزش پروش قول داده بودیم از برترینهای کنکور در نیمه اول شهریور ماه تجلیل خواهیم کرد.

گفتنی است طبق قول "سید مهدی طلائی مقدم"معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان قرار است به رتبه تک رقمی کنکور خودرو  اهدا شود و از رتبه های دورقمی و سه رقمی  با اهدای هدایای ارزنده تجلیل گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا