فرماندارمیبد در آستانه فرارسیدن هفته دولت گفت: بر اساس ارزیابی شاخص‌های اختصاصی، فرمانداری میبد از بین تمامی فرمانداری‌های تابعه استان یزد با کسب بالاترین امتیاز، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، "حسین فلاح" فرماندارمیبد در آستانه فرارسیدن هفته دولت گفت: بر اساس ارزیابی شاخص‌های اختصاصی، فرمانداری میبد در بین تمامی 10 فرمانداری‌های تابعه استان یزد با کسب بالاترین امتیاز، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

حسین فلاح با قدردانی از عوامل دخیل در این ارزیابی افزود: فرمانداری شهرستان میبد در راستای اجرای مفاد ماده 81 قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین‌نامه مربوط به ارزیابی عملکرد فرمانداری‌ها در سال 1395، در قالب 27 شاخص محور اختصاصی شامل مدیریت بحران، توسعه مشارکت و نشاط سیاسی، توسعه شهری و روستایی، ارتقاء امنیت پایدار داخلی، هماهنگی امور اجتماعی و فرهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای مورد ارزیابی قرار گرفت.

فلاح گفت: بر اساس این ارزیابی فرمانداری میبد با تحقق 97.88 درصدی شاخص‌های اختصاصی رتبه اول را در استان دارد.

وی، تصریح کرد: فرمانداری شهرستان میبد از سال‌های 1392 تا 1394 نیز در شاخص‌های اختصاصی رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

فرماندارمیبد در پایان اظهار داشت: در اینجا لازم است از رهنمودهای حکیمانه امام‌جمعه شهرستان، حمایت‌های نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد، معاونین استاندار و همچنین از همت و تلاش خستگی‌ناپذیر و خدمت صادقانه همکاران و کارشناسان این فرمانداری در خصوص این ارزیابی عملکرد تشکر و قدردانی کنم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا