مهریز خبرنگاریزدفردا :ريیس اداره تربیت بدنی شهرستان مهریز از واگذاري كليه‌ي فضاهای ورزشی اين شهرستان به بخش خصوصی خبر داد.

عباس دشت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار يزدفردا در مهريز، ضمن عرض تسلیت به ماه محرم و محکوم کردن حملات وحشیانه اسرائیل علیه مردم غزه، گفت: کارمندان اداره تربیت بدنی مهریز برای حمایت مالی از مردم غزه حقوق یک روز کاری خود را به مردم غزه اختصاص داده‌اند.
وي در ادامه اظهار داشت: در دهه فجر امسال بيش از 60 مسابقه‌ي ورزشي در شهرستان مهریز بر گزار می‌شود که نشان از علاقه مردم اين شهرستان به ورزش است.
دشت‌آبادی افزود: از سال 1385 تا کنون در شهرستان مهریز 4 سالن سرپوشیده ورزشی افتتاح و به بهره‌بر داری رسیده است و 4 سالن دیگر نیز تا پایان 6 ماهه اول سال 88 به بهره برداری خواهد رسيد.
وي خاطرنشان كرد: در حال حاضر 26 هیات ورزشی در مهریز فعالیت دارند که 14 هيات به صورت مستقل از اداره تربیت بدنی مشغول بکارند.
 ريیس اداره تربیت بدنی شهرستان مهریز فعال‌ترین هیات‌ ورزشي اين شهرستان از نظر قهرمانی را هیات ورزشي دوچرخه‌سواری و از نظر وسعت و کمیت افراد تحت پوشش، هيات ورزشي فوتبال ذكر كرد.
وي اذعان داشت: هم‌اكنون تمامي فضاهای ورزشی شهرستان مهریز به بخش خصوصی واگذار شده است ولي با توجه به آزاد شدن تعرفه‌های کل ادارات و فضا‌های ورزشی از اول آذرماه امسال، برای بخش خصوصی مشکل ایجاد کرده است به طوري كه آزاد شدن تعرفه‌ها منجر به افزایش بهای بلیط ورودی سالن‌ها و اماکن ورزشی و نارضایتی ورزشکاران مهریزی شده است.
دشت‌آبادی يادآور شد: در سفر اول ريیس جمهور به شهرستان مهريز، ساخت دو سالن چند منظوره ورزشي به تصویب رسيد که این سالن‌ها تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و امیدواریم تا پايان سال 87 به بهره‌برداری برسد.
ريیس اداره تربیت بدنی مهريز در پايان گفت: سیاست آينده تربیت بدنی مهريز ساخت سالن‌های کوچک با هزینه کم و راندمان کاری بالا و اختصاص به یک ورزش خاص است که امیدواریم به زودی اجرا شود.

یزدفر دا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا