مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تا روز پنج شنبه 29 شهریور تمدید شد.

 

مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تا روز پنج شنبه 29 شهریور تمدید شد.

به گزارش خبرنگار گروه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی خبرگزاری آنا از اشکذر، زمان ثبت نام متقاضیان ورود به دوره های بدون آزمون و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر تا پنج شنبه 29 شهریور تمدید شده و داوطلبان روز جمعه 30 شهریور می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود اقدام کنند. بر اساس همین گزارش، نتایج نهایی دوره های کاردانی و کارشناسی بدون آزمون، اوایل هفته آینده اعلام خواهد شد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر با 15 سال سابقه فعالیت درخشان، دارای رشته های حسابداری، تأسیسات گرایش تهویه مطبوع و الکتروتکنیک گرایش برق صنعتی در مقطع کاردانی و رشته های روانشناسی، زیست شناسی سلولی و مولکولی، میکروبیولوژی، مدیریت دولتی، آموزش راهنمایی و مشاوره، مهندسی تکنولوژی تأسیسات حرارتی و برودتی، مهندسی تکنولوژی برق قدرت و آموزش ابتدایی در مقطع کارشناسی پیوسته و ناپیوسته می باشد.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر به عنوان نزدیک ترین واحد دانشگاهی به مرکز استان یزد با امکانات مناسب، آزمایشگاه ها، کارگاه ها و استادان مجرب می باشد و از مزایای تحصیل در این واحد دانشگاهی، تشکیل کلاس ها در روزهای آخر هفته، پرداخت شهریه به صورت اقساط و بهره مندی از انواع وام های دانشجویی و سرویس ایاب و ذهاب از یزد می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا