با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار یزد پایگاه اورژانس زمینی شهید ذوالفقاری و هلی پد اورژانس هوایی دانشگاه علوم پزشکی یزد افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه و همزمان با سفر "سید‌حسن قاضی زاده هاشمی" وزیر بهداشت و درمان به استان یزد و با حضور "محمود زمانی قمی" استاندار یزد، "سیدابوالفضل موسوی" نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، "عباس حیدری" سرپرست فرمانداری یزد و تعدادی از مدیران حوزه سلامت و مسئولان استان پایگاه اورژانس شهید ذوالفقاری و هلی پد اورژانس هوایی که به همت مادر شهید ذوالفقاری ساخته و تجهیز شده است به مساحت ١٥ هزار مترمربع افتتاح شد.
گفتنی است این پایگاه با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است و در کوتاه ترین زمان ممکن زمینه ارائه خدمات تخصصی را برای بیماران مرکز استان و سایر شهرستان ها فراهم می کند.


افتتاح اولین سلامتکده طب سنتی ایرانی استان


با حضور وزیر بهداشت و درمان، استاندار یزد و مقامات استان اولین سلامتکده تخصصی طب سنتی ایرانی یزد افتتاح شد.
این سلامتکده با اعتبار دولتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی رحمت الله علیه یزد با دو هزار مترمربع زیربنا و در سه طبقه ساخته شده است.


بازدید از مرکز دیالیز ثمین طب سروش یزد


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار یزد همچنین از مرکز ۴۰ تختخوابی مرکز دیالیز ثمین طب سروش یزد با زیربنای ۷۵۰ مترمربع و با سرمایه گذاری بخش خصوصی بازدید کردند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا