استاندار يزد به مناسبت فرارسيدن تاسوعا و عاشوراي حسيني پيام تسليتي صادر كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، متن كامل پيام «محمود زماني قمي» به شرح زير است:
محرم، يادآور بزرگ ترين حماسه ظلم ستيزي و ايستادگي بر ستون ايمان و كربلا سرزمين نداي "هل من ناصر ينصرني" به رهپويان طريق آزادگي در طول تاريخ است که عاشورا در اين رسالت ماندگار وحي نوراني پیامبران را ديگربار در گوش های سنگین فرود آورد و بر فراز قلّه رسالت احیای امر به معروف و نهی از منکر جای گرفت.
نهضت انقلابي ما نيز به تاسي از نهضت عاشورا احيا كننده فضيلت و ارزش هاي اسلامي مي باشد كه در آستانه بلوغ و چهل سالگي اين دستاورد غني، نيازمند بازيابي پيام حضرت سيدالشهدا (ع) براي حل مشكلات و ايستادگي در مقابل بدانديشي دشمنان هستيم.
اینجانب با آرزوي قبول عزاداري و توسل هاي مردم متدين و محب اهل بيت در يزد حسينيه ايران، فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و شهادت مظلومانه حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) و یاران با وفایشان را محضر حضرت ولیعصر (عج) ، مقام معظم رهبری و هم وطنان گرانقدر تسليت عرض نموده و امید است با عنایت آن امام همام ، ادامه دهنده واقعی بينش و  نهضت حسینی باشیم.
در پايان سبك و محتواي غني برنامه هاي مختلف عزاداري اين ايام در استان يزد كه مورد توجه نگاه هاي ملي و بين اللملي قرار گرفته را تحسين نموده و ضمن خداقوت به فعالان عرصه فرهنگي، هنري و ديني در نشر معرفت حسيني، حضور تك تك مردم و گردشگران مذهبي براي خلق رويدادي عظيم در گراميداشت واقعه كربلا را ارج مي نهم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا