سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری دوره آموزشی آشنایی با بی سیم های دیجیتال ویژه پرسنل حوزه امداد ومرکز کنترل و هماهنگی eoc استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد زارع سروی سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با تاکید بر اهمیت وجود ارتباطات بی سیم و ماهواره ای در حوادث اظهار کرد: امروزه ارتباطات جزیی از زندگی مردم هر جامعه ای بوده و هر شخص و یا هر سیستمی در تلاش است تا با استفاده از این گزینه به بیشترین بهره مندی برسد.

وی بیان داشت : در همین راستا یک دوره آموزشی آشنایی با بی سیم های دیجیتال ویژه پرسنل حوزه امدادو نجات ومرکز کنترل و هماهنگی eoc استان برگزار شد.

سرپرست معاونت امداد و نجات هلال احمر استان یزد گفت : در این دوره شرکت کنندگان مباحثی شامل ( محدوده  فرکانسی ، نحوه برقراری ارتباط با کاربران ، نحوه مراقبت و نگهداری دستگاه ، آلارم های شارژی بی سیم و کلیدهای میانبری بی سیم های دیجیتال ) را آموزش دیدند.

محمد زارع سروی گفت : گسترش علم و معرفی تجهیزات مخابراتی جدید باعث شده تا ارتباطات ما به سطح جهانی برسد که در این بین جمعیت هلال احمر نیزسعی کرده از سالهای بسیار دور با بکارگیری از این امکانات گامی بلند در امر امداد رسانی  بردارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا