فرماندارمیبد در مراسم افتتاح دبیرستان سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد، پختگی، عقلانیت و خودکنترلی را لازمه برخورد و یک رفتار خوب اجتماعی عنوان نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، هم‌زمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید مراسم کلاس هفتم مدرسه سما افتتاح و زنگ روز اول مهر با حضور "حسین فلاح " فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد نواخته شد.

فرماندارمیبد در این مراسم، از معلمین خواست همراه با علم، رفتار اجتماعی را نیز به بچه‌ها بیاموزند تا آن‌ها به برخورد، حرکات، سکنات و احترامی که باید نسبت به دیگران در اجتماع داشته باشند، آگاه شوند و نیز به دنبال آن بتوانند آستانه تحمل خود را هم بالا ببرند.

حسین فلاح در ادامه بابیان محدودیت‌هایی که در آموزش‌وپرورش وجود دارد، گفت: ما باوجودی که هرسال ده الی یازده مدرسه را در میبد می‌سازیم، اما نمی‌توانیم جوابگوی دانش آموزان درزمینهٔ فراهم کردن فضای آموزشی برای آن‌ها باشیم.

فلاح با اشاره به اینکه، ما خوشبختانه نیروی انسانی که به‌منزله هنر برتر است، در میبد داریم، بیان کرد: ما معلمین بسیار خوبی داریم، همچنین دانش‌آموزانی داریم که می‌توانند از تجربیات اساتید فن بهره و استفاده می‌برند.

فرماندارمیبد ضمن اشاره به روند شکل گرفتن دانشگاه آزاد اسلامی میبد و ستودن فعالیت‌های انجام‌شده در این دانشگاه و بعد علمی بالایی که دارد، شروع سال تحصیلی را فرصتی مغتنم برای دانش آموزان و دانشجویانی عنوان نمود که با پا نهادن به محیط دانشگاه با توان و انگیزه بیشتری کسب علم نمایند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا