سردبیر یزدفردا

 یزدفردا :مطالبات مردمی در انتخاب استاندار,  نکته ای است که نمایندگان استان یزد باید با وسواس و دقت دنبال نمایند .
وزارت کشور  انتخاب غیر بومی را چگونه و از کجا به عنوان قانون نا نوشته انتخاب استانداران به نمایندگان قانونگذار کشور خصوصا استان یزد تحمیل کرده است .
انتخاب استاندار  یزد در لابی های انتخاب شهردار یزد کم رنگ و شاید به فراموشی سپرده شده است ،منتظر ابلاغ  حکم استانداری  بر خلاف مصالح استان باشید .
رفتن زمانی قمی قطعی و خبر ها حکایت از تنها غیر بومی  مورد نظر وزارت کشور برای استان یزد  جناب زینی وند است و در صورت عدم توافق افراد تاثیر گذار با انتصاب وی، وزارت کشور با معرفی گزینه بومی  موافقت خواهد کرد
شایعات انتخاب وی به عنوان استاندار  یکی از استانها  از قرائن بر کم رنگ کردن مخالفت استانی یزد است .
گزینه هایی همچوطالبی ،بابایی ،عظیمی زاده ،عسکری ،حسینی صدر آبادی ،امید،و جدیدا تابش نماینده مردم شریف اردکان  و علیرضا تابش  از جمله گزینه های  هستند که دلسوزان یزدی در تلاش برای  معرفی آنان  به وزارت کشور هستند .
قرائن حکایت از آن دارد که پیش شرط وزارت کشور برای معرفی گزینه استاندار غیر بومی بر فرضیه ای  استوار است که استاندار غیر بومی در برابر فشار اصلاح طلبان و گاها  افراد تاثیر گذار دیگر استان  مقاومت کنند و بتوانند با عدالت تمام به استان خدمت کنند .
 این فرضیه در زمان انتصاب استاندار غیر بومی استان یزد  کاملا معکوس عمل کرده وامید واریم دولت تدبیروامید 2  با دقت به ارزیابی عملکرد استانداران دور دوم ریاست جمهوری با دور اول  خط بطلان بر این فرضیه کشیده و استانداران بدون حمایت عمومی استان را بر مسند کار نگمارند .
یزدفردا آمادگی انعکاس نظرات مخاطبان خود را اعلام می دارد
✅کانال فرداییان
http://telegram.me/joinchat/COfpWjxqnmOowVY1j4IZPw

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا