دوره آموزشی نرم افزارهای انبارهای امدادی ویژه انبارداران امدادی جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد

به  گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : دوره  آموزشی نرم افزارهای انبارهای امدادی با حضور 10 نفر از انبارداران جمعیت هلال احمر استان یزد بمدت یک روز در محل جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد .

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد سرفصلهای این دوره را آموزش کار با سیستم نرم افزار انبارهای امدادی ، موجودی انبار، کارتکس های انبار ، آموزش ورود و خروج اجناس در انبار ، چگونگی نگهداری اجناس در انبار و ... عنوان کرد.

زارع سروی با بیان اینکه اهمیت انبارهای امدادی بر هیچکس پوشیده نیست، تصریح کرد: خدمت رسانی سریع و صحیح در زمان حوادث به عوامل مختلفی از جمله چیدمان صحیح اقلام امدادی در انبارهای جمعیت هلال احمر و دسترسی آسان به این اقلام، بستگی دارد.

وی تصریح کرد : کارشناسان حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با حضور در شهرستان ها و بازدید از انبارهای امدادی، استانداردهای سازمان امداد و نجات را در مورد انبارداری و چیدمان اقلام امدادی به انبارداران متذکر شده اند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد با بیان اینکه در تلاش هستیم تا وضعیت موجود انبارهای امدادی هلال احمر یزد را بهبود ببخشیم، گفت: انبارداران زیر نظر روسای شعب و مطابق با قوانین و دستورالعمل های امدادی، به انجام وظایف محوله اهتمام ورزند










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا