محمد زاده رحمانی فرماندار بافق در بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی تبلیغی شهرستان بافق از پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی این ساختمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بافق؛ فرماندار بافق به همراه روسای شورای شهر و شهرستان و سایر اعضا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی و برخی دیگر از مسئولان محلی از پروژه ساختمان مجتمع فرهنگی تبلیغی اداره تبلیغات اسلامی بافق بازدید نمود.

محمد زاده رحمانی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه عملیات اجرایی این ساختمان از سال ۸۶ آغازشده است گفت: از آن زمان به صورت نیمه تمام رها شده بود که از سال گذشته با پیگیری های صورت گرفته از طریق اداره کل راه و شهرسازی استان مبلغ ۹ میلیارد ریال اعتبار برای آن در نظر گرفته شد و هم اکنون قسمتی از نقدینگی تامین و در اختیار پیمانکار قرار گرفته است.

بالاترین مقام اجرایی شهرستان بافق افزود: این ساختمان تاکنون در حدود ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که حدود ۳۰ درصد از پیشرفت آن مربوط به کار این پیمانکار می‌باشد.

وی در پایان ابزار امیدواری کرد: امیدواریم طبق برنامه زمانبندی که یکسال می باشد این ‌پروژه هم به پایان برسد و در اختیار اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قرار گیرد.











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا