فرماندارمیبد پس از حضور ارزیابان شورای جهانی صنایع‌دستی در شهرستان باصدور پیامی از همشهریان عزیز، مسئولین محترم و همه‌کسانی که در تحقق ثبت جهانی زیلو نقش‌آفرینی کردند تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، متن کامل پیام " حسین فلاح" به شرح ذیل است:

شهر تاریخی میبد روزهای پرشکوهی را که تجلی عالی همدلی و همبستگی بود سپری نمود، میبدی‌ها دست در دست یکدیگر افتخاری بزرگ را رقم‌زده و در آزمونی جهانی با سربلندی خوش درخشیدند.

هنر صنعت زیلوی میبد با تاروپود خود دل‌های مارا به هم گره‌زده و نقش زیبای یکدلی را خلق نمود، شهر در شور شعفی وصف‌ناشدنی در تکاپوی جهانی‌شدن آستین همت را بالا زده و تاریخ تکرار شد از کوچه‌پس‌کوچه‌ها بوی کاه‌گل به مشام رسید و نوای دل‌نشین پنجه زیلوبافی گوش را نوازش داد تا لبخند رضایت بر چهره ناظران شورای جهانی صنایع‌دستی هویدا گردد.

این‌جانب از همشهریان عزیز، مسئولین محترم و همه‌کسانی که در تحقق این موفقیت ارزشمند نقش‌آفرینی کرده و ارواح پاک نیاکان خود که این میراث گران‌بها را برجای گذاشته، شاد نمودند صمیمانه خدا قوت و دست‌مریزاد میگویم و امید آن دارم به لطف خداوند مهربان به‌زودی شاهد برگزاری باشکوه جشن ثبت میبد به‌عنوان << شهر جهانی زیلو >> باشیم.

حسین فلاح

فرماندارمیبد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا