یزدفردا:مدیر کل آموزش و پرورش سمنان :مدیر کل آموزش و پرورش سمنان با بیان اینکه زیر بنایی تعلیم و تربیت در دوره پیش دبستانی شکل می گیرد گفت: تمام دوره های تحصیلی ابتدایی ، متوسطه اول و دوم باید همسویی و هم صدایی با دوره پیش دبستانی داشته باشد.

"محمد  دستورانی "عصر چهارشنبه در اختتامیه نخستین همایش ملی  هویت کودکان ایران اسلامی ویژه دوره پیش دبستانی  بر بهره گیری از بهترین نیروی انسانی و سرمایه گذاری زیاد در دوره پیش دبستانی تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد: اگر به دوره  پیش دبستانی کم توجهی شود در دوره های دیگر تحصیلی دچار نوسان و نقصان می شویم  بنابراین این دوره از اهمیت زیادی  قائل است.

دستورانی با بیان اینکه انتخاب یزد برای  برگزاری این همایش بسیار هوشمندانه بوده است اضافه کرد: در استان یزد کمترین تحریف  در اعتقادات ، معماری  ، سبک زندگی و فرهنگی مذهبی مردمان آن صورت گرفته است.

دستورانی افزود: با برگزاری همایش یاد شده ، آنچه که در دوره پیش دبستانی اتفاق خواهد افتاد یک معجزه به تمام معنا خواهد بود..

مدیر کل آموزش و پرورش از همه برگزار کنندگان همایش ملی هویت ایران اسلامی ویژه دوره پیش دبستانی به نمایندگی از همه شرکت کنندکان در این همایش قدردانی کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا