اعضای جوان ایران زمین در دارالعباده ایران گردهم آمده اند تا مهرورزی و مهردوستی را در قالب رفاقت مهر ترویج دهند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، در گام بیست و نهم رفاقت مهر ۲۵۶ جوان از ۳۲ استان کشور در رویدادی بزرگ دانش های امدادی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

اعضای جوان جمعیت هلال احمر علاوه بر نمایش توانمندی های امدادی خود با توجه به حضور اساتید مجرب در کسوت داوری از دانش آنان نیز بهره خواهند برد.

اینجا همه هستند از هر مذهب، قوم وسنی با هر نوع آداب و رسومی تا ترویج کننده بشردوستی باشند.

در اینجا می توان جوانانی را دید که هر کدام معرف قوم و مذهبی هستند.قطعا پس از پایان این رویداد جوانان با کوله باری از دانش استان میزبان را به مقصد استان های خود ترک خواهند کرد.

وحید مهرعلیها سرپرست استان قزوین بیان کرد: از سال ۸۱ توفیق رصد مسابقات رفاقت مهر را داشته ام.

وی مطرح کرد: پیش از این بعنوان عضو در مسابقات نقش ایفا می کردم و چند سالی است که بعنوان کارمند هلال احمر این مسابقات را پیگیری می کنم.

مهرعلیها بیان کرد: امسال مسابقات نسبت به سال های گذشته با تنوع و برنامه های متفاوت در حال برگزاریست.

رییس اداره دانشجویی و جوانان استان مازندران هم اشاره کرد: هر سال که می گذرد سال به سال شاهد تفاوت های خوبی در مسابقات رفاقت مهر هستیم.

مصطفی صیفی نژاد عنوان کرد: هر اردو باعث آن می شود اعضا با اعضای جدیدی آشنا شده و قطعا این آشنایی ها به تقویت فرهنگ بشردوستی کمک خواهد کرد.

صیفی نژاد ایراد کرد: قرار گرفتن جوانان در محیط های متفاوت منجر می شود دانش آنان افزایش یابد.

رییس اداره دانشجویی و جوانان استان مازنداران گفت: رفاقت مهر دروازه ای خواهد بود برای پذیرش اعضای جوان در مجموعه هلال احمر و تعداد بیشماری از جوانان اینگونه جذب شده اند.

صیفی نژاد خاطرنشان کرد: اگر مروری به پنج سال گذشته داشته باشیم خواهیم دید اعضای شرکت کننده در رفاقت مهر هم اکنون بعنوان فعال ترین و برترین اعضای استان ها در سراسر کشور هستند واین نشان از فعالیت ارزشمند رفاقت مهر است.

مصطفی صیفی نژاد اظهار کرد: رفاقت مهر باعث شده است جوانان سراسر کشور با تجمع در یک استان با فرهنگ و آداب آن استان آشنا شوند.

در ادامه پای صبحت عضوی نشستیم که یک سال است عضو سازمان جوانان شده است.

محمد بیانی عضو کانون روستای سرخون استان هرمزگان اضافه کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار و باعث می شود به دانستی های ما افزوده شود.

بیانی ادامه داد: رفاقت مهر مدرسه ای پر از دانش است که بایو بخوبی از این مدرسه استفاده کرد.

عضو کانون روستای سرخون استان هرمزگان تصریح کرد: برنامه های خوبی در اجرای مسابقات رفاقت مهر امسال استفاده شد. که همین متفاوت برگزار شدن مسابقات نسبت به سال های گذشته از آن حالت خسته کننده و تکراری مسابقات کاسته است

محمد بیانی خاطرنشان کرد: رفاقت مهر پس از گذشت بیست و نه سال از گذشت عمر آنان سال به سال پر بارتر می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا