مدیر فنی و مهندسی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی: در یک سال فعالیت معدنی در مجتمع، بیش از یک میلیون و 500 هزار تن محصولات سنگ آهن تولید شده است.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، مدیر فنی و مهندسی مجتمع در نشستی گزارشی از عملکرد یک ساله مجتمع در حوزه استخراج، تولید و فروش محصولات سنگ آهن از معادن تحت پوشش را بیان کرد.

مهندس حمید رحیمی با اشاره به گزارش عملکرد استخراج از مهر 96 تا آبان 97 معادن تحت پوشش مجتمع گفت: طی این مدت بیش از 12 میلیون و 700 هزار تن سنگ استخراج شده است که از این میزان بیش از 10 میلیون و 900 هزار تن باطله و در حدود یک میلیون و 800 هزار تن سنگ آهن می باشد.

وی فعالیت عملکرد مذکور را مربوط به دو معدن میشدوان و چاه گز دانست و یادآور شد: میزان سنگ آهن استخراج شده از معدن چاه گز یک میلیون و 156هزار تن می باشد که در همین مدت بیش از 650 هزار تن سنگ آهن از معدن میشدوان استخراج شده است.

مهندس رحیمی فعالیت معدنی مجتمع در حوزه تولید سنگ آهن در دو بخش سنگ آهن پرعیار( ریز دانه و درشت دانه) و نرمه در مدت یک سال گذشته را بیش از یک میلیون و 550 هزار تن عنوان کرد و گفت: بیشترین محصول سنگ آهن پرعیار مربوط به معدن چاه گز با یک میلیون و 300 هزار تن و بیشترین نرمه تولید شده در معدن میشدوان با بیش از 51 هزار تن نرمه سنگ آهن می باشد.

مدیر فنی و مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی فروش محصول پرعیار از دو معدن چا گز و میشدوان را بیش از یک میلیون و 200 هزار تن بیان کرد و افزود: از این میزان 819 هزار تن مربوط به معدن چاه گز و بیش از 385 هزار تن سنگ آهن پرعیار از معدن میشدوان به فروش رفته است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا