معاون فرماندار شهرستان تفت به‌صورت سرزده از واحدهای اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان بازدید و در جریان فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی این اداره قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت،" سعید پرویزی" پس از استماع گزارش رئیس اداره تبلیغات اسلامی، با تقدير و تشکر از فعالیت‌های اين اداره اظهار داشت: اداره تبليغات اسلامي به‌عنوان یکی از نهادهاي فرهنگی کشور، دارای جایگاه و ظرفیت‌های خوبي جهت انجام فعالیت‌های فرهنگي و مذهبي است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت، ضمن برشمردن ویژگی‌های نسل جدید و اشاره به شرایط کنونی جامعه ایرانی و جهانی، بر ضرورت استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی توسط سازمان تبلیغات اسلامی برای اطلاع‌رسانی دینی و فرهنگی شد و افزود: امروزه با توجه به گستردگی و تنوع ابزارهای ارتباطی، باید در مقابله با هجمه دشمنان و معاندین، تلاشی گسترده، نگاهی همه‌جانبه، بینشی وسیع، انسان‌هایی مجرب و کارآزموده به همراه دانش، هنر و فن‌آوری نوین روزبه کار گرفته شود.

پرویزی در این بازدید، با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، بر اطلاع‌رسانی گسترده دستاوردهای نظام تأکید و خواستار برنامه‌ریزی مدون و به‌کارگیری کلیه ظرفیت‌ها در این راستا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تقویت حضور مردم در عرصه‌های فرهنگی و دینی با آثار و برکات فراوانی همراه است و انتظار می‌رود با گسترش فعالیت اداره تبلیغات اسلامی شاهد تحولات فرهنگی در شهرستان تفت باشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا