سرپرست استانداري يزد در افتتاحيه طرح استاني نسيم رويكرد اصلي استان يزد در حوزه فرهنگي و اجتماعي را توجه به بنيان خانواده و نشاط اجتماعي مطرح كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، سرپرست استانداري يزد  در جشن خانوادگي و افتتاحيه طرح استاني نسيم (نشاط،سلامتي،يادگيري و موفقيت)كه در سالن هلال احمر برگزار شد بر مشاركت دستگاه هاي اجرايي و افراد دغدغه مند در مسائل اجتماعي جهت تعالي خانواده و ارتقاء نشاط تاكيد كرد.
سرپرست استانداري يزد با قدرداني از برگزاركنندگان طرح نسيم  بيان كرد: يكي از اهداف،برنامه ها و رويكردهاي اصلي  استان در حوزه  فرهنگي و اجتماعي توجه به بنيان خانواده و ارتقاء نشاط اجتماعي در بين خانواده ها ، محلات و مناطق مختلف استان است.
« محمدعلي طالبي» افزود: طرح نسيم نيز با همين هدف در استان برگزار خواهد شد و اميدواريم با مشاركت دستگاه هاي اجرايي و افرادي كه در حوزه مسائل اجتماعي دغدغه و مسئوليت دارند بتوان قدم هاي بزرگ و سازنده اي در  اين مسير برداشت.
طالبي خاطرنشان كرد: ضروريست با توجه به برنامه هايي كه تعالي خانواده ها و ارتقاء نشاط اجتماعي را هدف قرار داده اند،همراهي مردم و ساير نهادهاي موثر نيز در اين مسير تقويت شود تا  از استان يزد به عنوان استاني شاد و با نشاط در آينده ياد شود.
گفتني است طرح نسيم با شعار « نشاط،سلامتي،يادگيري و موفقيت» ،در قالب برنامه هايي شاد و مفرح به امر آموزش و مشاوره گروهي خانواده هاي يزدي در محلات شهرها و روستا و يا گروه هدف بعضي از نهادها و مراكز در سطح استان مي پردازد.
برنامه هاي اين طرح نيز با محوريت اداره كل امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد و مشاركت نهادهاي دولتي و غيردولتي استان به مرور و با توجه به مناسبت هاي مختلف پيش رو اجرايي خواهد شد.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا