سرپرست استانداری یزد بابیان اینکه امروز استان تشنه مشارکت و روحیه داوطلبانه مردمی است گفت: این روحیه باید در جامعه میان قشرهای مختلف گسترش یابد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمدعلی طالبی سرپرست استانداری یزد جمعه شب در آیین نکوداشت خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان افزود: حضور داوطلبان در زمینهٔ های مختلف امدادی نمونه‌ای از مشارکت جویی جامعه است که مشارکت یکی از ارکان حکمرانی محسوب می‌شود

طالبی با قدردانی از داوطلبان عملکرد جمعیت را در استان خوب ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در کنار بهره‌مندی از خصایص اخلاقی بسیار نیکو این گروه بتوانیم قدم‌های خوبی را در استان و کشور برداریم

وی بیان کرد: داوطلبان هلال‌ احمر نمونه ای از افراد مشارکت‌جو در جامعه هستند و جامعه نیازمند حضور آنهاست.

طالبی با بیان اینکه یکی از ارکان حکمرانی خوب در دنیا، مشارکت است، عنوان کرد: اگر نخواهیم به این موضوع اعتنا کنیم، در مواقع بحران و در سایر امور با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد.

سرپرست استانداری یزد بیان کرد: امروز کلیدواژه حل مشکلات و راه برون رفت از بسیاری از مشکلات، مشارکت است و هیچ چیز بهتر از مشارکت داوطلبانه نیست که ظهور و بروز آن را در مشارکت داوطلبان هلال احمر می بینیم.

وی تصریح کرد: امروز جامعه تشنه مشارکت‌های داوطلبانه است و داوطلبان هلال احمر از این روحیه به خوبی بهره‌مدن هستند و باید این روحیه را به جامعه نیز تسری دهند.

طالبی خاطرنشان کرد: حضور جمعیت هلال احمر در فراسوی مرزهای استان در کمک به محرومان و زلزله زدگان قابل تقدیر است زیرا هر جا نیاز به حضور و تجلی روح انسانیت بوده، هلال احمر حضور داشته است.

سرپرست استانداری یزد یادآور شد: مهمترین سرمایه ای که امروز هلال احمر از آن برخوردار است، روحیه بشر دوستی است که در داوطلبان آن به خوبی مشاهده می شود و امیدواریم روزی همه جامعه متخلق به این خلق شوند و بتوانیم در سایه روحیه بشردوستی، مشکلات استان، کشور و منطقه را حل کنیم.

در این مراسم از کارت‌های نمادین عضویت داوطلبانه هلال احمر برای سرپرست استانداری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد رونمایی شد.

اجرای نمایش،گروه موسیقی سنتی، پخش کلیپ و تجلیل از پزشکان داوطلب ،داوطلبان برتر،خیرین و خبرنگاران داوطلب از جمله برنامه‌های این همایش بود.

 











  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا